Nový dlhodobý komunikačný koncept ČSOB „Nečum a Makaj“ sa zameriava na mladých, generáciu Millennials a komunikuje FUN účet. Posolstvo konceptu znie „sekni so sáčkovými polievkami a makaj na sebe s FUN účtom od ČSOB“.

Nový koncept Nečum a Makaj má motivovať internetovú generáciu Millenials (ročník narodenia po r. 1980), aby už teraz pracovala na svojej úspešnej budúcnosti.

Prvok sáčkovej polievky použitý v komunikácii má pôsobiť odpudzujúcim dojmom evokujúcim študentské časy s ktorými treba „seknúť“ a tvorovia reklamy chceli tiež znázorniť, aké ľahké je založiť si účet v ČSOB – také ľahké, ako zaliať si sáčkovú polievku.

„Nový komunikačný koncept sme sa rozhodli poňať nielen vtipne, ale zároveň aj edukatívne. Ide o dlhodobý projekt, v ktorom budeme študentom radiť vo viacerých oblastiach a motivovať ich, aby už počas štúdia ovplyvnili to, do akej miery sa im bude dariť aj v budúcnosti,“ povedala riaditeľka Odboru komunikácie ČSOB Andrea Király.

vizual bannera CSOB - z kampane Necum a makaj
ukážka – vizuál bannera z kampane

„Generácia millennials má svoje špecifiká, o to náročnejšie je ju zaujať. Tvár konceptu je dobre známa všetkým, súčasným aj bývalým študentom. Komunikuje s nimi však jazykom, ktorý im je blízky a zároveň im vtipnou formou radí, ako sa orientovať v “dospeláckom“ svete”, doplnila Andrea Király.

„Ty kedy naposledy čítať kniha? Šak ty poznať písmenka len z polievky! Ty hlava instagramotná!!!,“ hovorí postava v spote. Komunikačný koncept dopĺňa spolupráca s knižným e-shopom Martinus.sk.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu