Od januára zabezpečí PR aktivity spoločnosti Orange Slovensko agentúra Neopublic Porter Novelli.

Neopublic Porter Novelli nahrádza agentúru Dynamic relations 2000, ktorej tím sa staral o PR komunikáciu značky Orange na Slovensku od roku 2014.

„Noví ľudia, nový tím, nové nápady. Tešíme sa na spoluprácu s agentúrou Neopublic a na projekty, ktoré budeme spolu realizovať. Verím, že spojením našej  komunikačnej stratégie a rukopisu agentúry prinesieme našim cieľovým skupinám novú skúsenosť s Orangeom,“ povedala Alexandra Piskunová, hovorkyňa a PR koordinátorka spoločnosti Orange Slovensko.

Mobilný operátor Orange vstúpil na slovenský trh presne pred dvadsiatimi rokmi, 15. januára 1997 ešte ako konzorcium Slovtel so značkou Globtel. Komunikačné aktivity značky vtedy využívali kultový slogan „Aby ľudia spolu hovorili“, ktorý pre Globtel vymyslel moderátor Fun rádia Peter „Šarkan“ Novák. Globtel sa v roku 2001 zmenil na Orange, po majetkovom vstupe francúzskej spoločnosti France Telecom.

PR agentúru Neopublic v roku 2000 založil Štefan Vadocz, v roku 2004 sa stala súčasťou globálnej siete Porter Novelli. Agentúra počas svojej histórie získala niekoľko ocenení ako Sabre Awards, Prokop, alebo Českú cenu za PR.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu