zdroj foto: Seesame

Silo na sóju pre spoločnosť Lunter (Alfa Bio) skrášlil grafikou slovenský dizajnér Michal „Hazi“ Hazior. Nainštalovaniu predchádzalo hlasovanie fanúšikov na Facebooku Luntera, kde získal víťazný návrh viac ako 1 500 hlasov.

Umelec Michal „Hanzi“ Hazior na plátne o rozmere 30 x 10 metrov znázornil hodnoty rodinnej značky Lunter.

„Zapojil som sa, lebo je mi blízka filozofia značky Lunter. Snažil som sa zachytiť jej príbeh úplne od začiatku. Kde to všetko vzniklo, proces výroby, až po finálny produkt, ktorý sa vozí do obchodov,“ povedal Michal „Hazi“ Hazior.

V novom sile je uskladnená sója, základná surovina pre výrobu produktov značky Lunter. V noci je silo nasvietené:

silo-lunter-v-noci
zdroj foto: Seesame

„Od nášho vzniku si hovoríme, že misiou firmy je robiť veci pre ľudí. Preto nám napadlo, že s novým silom by mohla vzniknúť malá dominanta tejto časti mesta, ktorá by pre obyvateľov a návštevníkov mesta Banská Bystrica, bola príjemná aj na pohľad,“ povedal Jakub Lunter, jeden zo synov zakladateľa firmy, a dodal: „Pri rozhodovaní o nových výrobkoch a príchutiach sa častokrát radíme s našimi fanúšikmi. Tak sme si povedali, že to urobíme aj pri výbere dizajnu, ktoré bude na našom sile.“

„Značky investujú do vývoja a marketingu veľké peniaze. Občas ale stačí, keď iba vypočujú svojich vlastných zákazníkov alebo im dajú príležitosť sa prejaviť. Najmä, ak sú medzi nimi aj umelci, dizajnéri, blogeri a iní talentovaní ľudia, ktorí veľakrát nemajú problém prepožičať svoj talent na zmysluplné projekty, ktoré sa nerobia pre zisk, ale pre komunitu,“ doplnil Matúš Kvas, online špecialista PR agentúry Seesame, ktorá zastrešuje komunikáciu značky Lunter.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu