Ilustračná foto: pixabay.com

Aplikácia NewtonOne a služba TVR Alerts vie pomocou technológie voice/video-to-text monitorovať kľúčové slová. Klientom pomôže od sledovať medializáciu svojej značky, firmy, alebo predstaviteľa politickej strany už niekoľko minút po odvysielaní reportáže.

Služba je určená primárne ľuďom z prostredia marketingu a komunikácie. Monitoruje a odosiela na e-mail do 20 minút od odvysielania reportáže jej trojminútový záznam na základe zadaných kľúčových slov.

“Zodpovední pracovníci tak môžu ihneď reagovať a zabrániť tak možným negatívnym dopadom krízovej komunikácie,“ uviedla spoločnosť NEWTON Media.

„Výhoda TVR Alerts spočíva najmä v tom, že klienti vedia veľmi rýchlo zachytiť, čo o nich hovoria médiá. My sledujeme ich mediálnu publicitu a klienti môžu svoj čas sústrediť na prípadne ďalšie kroky ich komunikačnej stratégie,“ povedala Valéria Polovková, CEO NEWTON Media Slovenská republika.

Aplikácia NewtonOne, okrem služby TVR Alerts ponúka prístup k monitoringu médií, mediálnemu archívu, či rôznym analytickým nástrojom na meranie mediálnej publicity.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu