Nová internetová televízia spúšťa reklamnú kampaň „Odpad na Mall.tv neuvidíte!“

Nová bezplatná internetová česká televízia Mall.tv spustila svoje vysielanie 7. októbra. Divákom ponúkne až 300 epizód z vlastnej produkcie, ale i filmy distribučnej spoločnosti Aerofilms a KVIFF Distribution alebo sitcomy Českej televízie „Kosmo“ a „Čtvrtá hvězda“.

Za novou televíziou stojí e-commerce skupina Mall Group, ktorá na Slovensku prevádzkuje e-shop Mall.sk.

Spustením vlastnej internetovej televízie sa Mall Group približuje svojmu cieľu vytvoriť online alternatívu obchodného domu, kde nájdu ľudia okrem nákupov aj služby a zábavu. „Spoliehať sa v rámci e-commerce len na samotný nákup už dnes nestačí. Ako prvý v tomto regióne sme sa vydali na pomerne zložitú cestu, chceme okolo nakupovania vytvoriť celú platformu služieb a zážitkov. Verím, že výsledky na seba nenechajú dlho čakať – a stanú sa tou najlepšou odpoveďou na otázku, prečo sme sa pustili do Mall.tv, “ uviedol Igor Matejov, CCO Mall Group.

Nová internetová televízia je dostupná aj slovenským divákom, pre ktorých plánuje spoločnosť do konca roka pripraviť i slovenskú verziu webu a výhľadovo im má v pláne ponúknuť i pôvodné relácie v slovenčine.

Pozicioning novej internetovej televízie na tuzemskom audiovizuálnom trhu podporuje claim „nová epizóda zábavy“, ktorý je spolu s jednotnou vizuálnou identitou určujúci pre celú marketingovú komunikáciu novej televízie.

Aktuálne spustila Mall.tv svoju prvú launch kampaň. Pozostáva z troch video spotov, ktoré majú poukázať na benefit novej internetovej televízie a tým je pôvodný moderovaný videoobsah, ktorý vzniká v profesionálnej produkcii a je k dispozícii divákom zadarmo.

Zhruba minútové spoty natočilo režisérske duo kreatívnej agentúry mugshots.cz, ktoré tvoria Jindra Malík a Tomáš Brožek, produkciu zastrešila agentúra Vernes.

Odohrávajú sa v reprezentatívnych priestoroch Južného salónika 1 pražského Kongresového centra, kde pri oválnom stole zasadajú tváre Mall.tv ako Roman Vaněk, Adam Gebrian, Veronika Koko Šmehlíková alebo Luděk Staněk, aby spoločne zhodnotili, čo diváci na novej internetovej televízii neuvidia.

„Chceli sme vytvoriť zábavné reklamné sketche, ktoré pomôžu Mall.tv profilovať ako internetovú televíziu vedenú skúseným tímom. Zároveň bolo treba ukázať, že sa nebojí byť kontroverzná. Ľudí, ktorí za Mall.tv stoja, dobre poznáme a vieme, že u nich pre dobrú zábavu ide politická korektnosť stranou, a tento ich postoj sme vo spotoch chceli ukázať,“ opisuje režisér Jindra Malík celkový koncept.

Okrem brand buildingu budujúceho povedomie o značke, jej osobnostiach, reláciách, a seriáloch, využíva Mall.tv v komunikácii tiež nástroje performance marketingu, najmä bannery, 6-sekundové bumpery a ďalšie krátke videá.

Kampaň pobeží v online prostredí a využije silu kanálov ako sú Google alebo Facebook v kombinácii s ďalšími webmi českých mediálnych domov Economia, Czech News Center a Mafra.

Jej neoddeliteľnou súčasťou bude i zapojenie e-shopov skupiny Mall Group ako napr. Mall.cz alebo Košík.cz, ale aj jednotlivých tvorcov relácií i ďalších osobností aktívnych na sociálnych sieťach, pre ktoré je spojenie s obsahom Mall.tv relevantné. Doplnkovo budú využité tiež offline kanály.

Vizitka kampane:

Názov: Toto na Mall.tv neuvidíte
Klient: Mall.tv
Značka: Mall.tv
Kreatívna agentúra: mugshots.cz
Réžia: mugshots.cz
Produkcia: Vernes
mediamix: online

foto: Mall.tv

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu