Online banka Zuno v novej kampani predstavuje Neprekonateľný úrok, ktorý klientovi garantuje po celý čas splácania. V praxi to znamená, že pokiaľ klient dostane výhodnejšiu ponuku od inej banky aj počas splácania refinancovaného úveru, teda po jeho načerpaní, Zuno mu úrok ešte zníži.

 

25-sekundový spot je možné vidieť na TV JOJ a JOJ Plus, podporený bude bannermi, PPC a Facebookom.  Kampaň vytvoril interný tím banky Zuno v spolupráci s agentúrami Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).

„Starý úrok so sadzbou do 16,49 % môže klesnúť napríklad až na 9,9 % ročne. Pokiaľ ale klient predloží ešte výhodnejšiu ponuku od konkurencie, napríklad 8 %, môže úrok spadnúť až na 6,9 %, čo je najnižší úrok v Zuno. Všetko sa samozrejme dá vybaviť online, bez radov na pobočkách a poplatkov,” hovorí úverový špecialista banky Zuno Lukáš Fúčela.

Kampaň prebieha od 11. do 28. februára 2015. Je to tiež najvýhodnejší čas na refinancovanie so Zuno. Jednoducho povedané, reklamná kampaň upozorní na to, že ponuku Zuno nie je možné prekonať.

Zuno pre refinancovanie ponúka tri stabilné úrokové sadzby podľa výšky starého úveru. Klienti preto dopredu vedia, s akým úrokom môžu počítať.

Ďalšie články ZUNO blogu môžete nájsť > TU

[message_box title=““ color=“red“]Online banka Zuno začala svoju činnosť v roku 2010 na Slovensku, po ktorom nasledovala v polovici roku 2011 Česká republika. Patrí medzi vôbec prvé online banky pôsobiace v regióne strednej a východnej Európy. Ako jediná banka v Česku a na Slovensku nedisponuje žiadnymi fyzickými pobočkami a je dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni prostredníctvom smartfónov s operačnými systémami iOS, Android alebo Windows Phone. Počas troch rokov sa zo start-up spoločnosti stala bankou strednej veľkosti ponúkajúcou široké produktové portfólio (bežný účet s debetnou kartou, sporiaci účet, online pôžička, refinancovanie, kreditná karta alebo kontokorent).[/message_box]

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu