Každý fotograf sa chce odlíšiť najmä originalitou svojich záberov. Cieľ inšpirovať novú generáciu fotografov k objavovaniu vlastného individuálneho pohľadu a pomôcť im rozvíjať ich schopnosti si v aktuálnej celosvetovej kampani „I am different“ dal aj popredný výrobca fototechniky.

Hlavnými hrdinami komunikačnej kampane Nikonu sa túto zimu stali havajský fotograf Clark Little, ktorý fotografický svet zaujal netradičnými snímkami „zvnútra“ morského vlnobitia, ako aj nádejný litovský talent Andrius Aleksandravičius fotografujúci unikátnou technikou cez sklenú guľu.

Nová kampaň Nikon a jeho  „I am different“ - Clark Little - obr.1
autor foto: Clark Little
Nová kampaň Nikon a jeho  „I am different“ - Clark Little - obr.2
autor foto: Clark Little

Ústredným zdrojom obsahu pre spotrebiteľov je interaktívny digitálny „uzol“ kampane lokalizovaný na stránkach typu landing page > TU, kde aj slovenskí priaznivci Nikonu nájdu príbehy ukrývajúce sa za snímkami oboch fotografov, rozhovory, tipy a návody spojené s ich vlastnou fotografickou technikou.

Kampaň, ktorej cieľovou skupinou sú ašpirujúci fotografi od tínedžerov nadšených pre Instagram až po používateľov profesionálnych zrkadloviek, Nikon na slovenskom trhu podporil aj PR aktivitami zabezpečovanými agentúrou Media & Communication Consulting a komunikáciou na sociálnych sieťach.

Nová kampaň Nikon a jeho  „I am different“ -  - Andrius Aleksandravičius - obr.1
autor foto: Andrius Aleksandravičius
REKLAMAadv.:

2 KOMENTÁRE

  1. Dobrý večer.
    Prvý raz som pieseň Z lásky k Česku počula na TV Barrandov. Veľmi ma dojala, až k slzám. Krásna pieseň.
    Potom som počula aj slovenskú Z lásky k Slovensku. Nie je to ono. Krajšie by bolo, keby to spieval muž s hlbokým hlasom.
    Ten ženský soprán sa tam nehodí vôbec. Okrem toho, nepočuť text.
    Prepáčte, je to môj názor.
    Zdraví Vás Zuzana

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu