Od 1. mája odštartuje Telekom medzinárodnú kampaň Otec na jednotku. Koncept bude fungovať až v deviatich krajinách v Európe. Kreatívne riešenie pochádza z dielne agentúry DDB. Lokálnu adaptáciu kampane na Slovensku pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Peter Sagan sa na chvíľu z komunikácie Telekomu vytratil, kampaň totiž komunikuje rodinný balík služieb pod názvom Magenta 1.

„Telekom je tu, aby ste aj vy mohli byť otcom na jednotku – aj tak by sa dalo parafrázovať jej hlavné posolstvo. Ústredným motívom kampane je vzdať hold všetkým otcom a zároveň odkomunikovať benefity rodinného balíka služieb Magenta 1. Práve otec je často tým členom rodiny, ktorý podobné služby vyberá,“ povedal hovorca pre korporáte záležitosti v spoločnosti Slovak Telekom Martin Vidan.

„V každej krajine Európy sú otcovia iní, ale nová kampaň je dôkazom, že to podstatné majú spoločné. Byť dobrým otcom znamená napríklad vedieť sa postarať celej rodine o zábavu. Otec na jednotku navyše vie, ako to urobiť výhodne v rámci rodinného balíka služieb,“ dodal Martin Vidan.

Kampaň štartuje 60-sekundovým imidžovým TV spotom, k nemu pribudne online, print a outdoor.

https://www.youtube.com/watch?v=0GmRNUWwouE

Súčasťou online komunikácie je i špeciálny web otecnajednotku.sk, ktorý funguje pod landing page www.telekom.sk/magenta1, ktorá predstavuje všetky výhody balíka služieb Magenta 1.

Slovak Telekom - poster - Otec na jednotku - MUW Saatchi
vizuál poster (zdroj: Slovak Telekom)

Aktualizované:

https://www.youtube.com/watch?v=CZpRX7FGivk

REKLAMAadv.:

1 komentár

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu