foto: Zásielkovňa, zdroj: Kharisma

Logisticko-prepravná spoločnosť Zásielkovňa prichádza s letnou kampaňou k službe „Medzi nami“, ktorá umožňuje doručovanie zásielok medzi fyzickými osobami prostredníctvom mobilnej aplikácie.

„V živote sú situácie, kedy aj drobnosti vyzerajú ako kopa problémov…“ začína voiceover jedného z dvoch kľúčových videospotov novej kampane. „Našťastie sú tu pre nás vždy naši blízki. A nezáleží na tom, aká vzdialenosť nás delí. Drobné pozornosti nemajú limity – aj vďaka službe Medzi nami“.

Kreatívny koncept kampane vychádza z názvu obľúbenej služby a vykresľuje bežné situácie medzi blízkymi osobami. Hlavnú hrdinku videospotov vidíme počas prípravy na rande i počas bežného dňa na internáte. Oba momenty vyžadujú podporu kamarátky či mamy a vďaka ich zásahu nakoniec všetko vyjde. Pretože, tak to chodí „medzi nami dievčatami“, alebo „medzi členmi rodiny“.

„Vo svete i na Slovensku vnímame rastúci trend v popularite nových, netradičných foriem doručovania i posielania zásielok. Naši zákazníci vyžadujú flexibilitu, spoľahlivosť a chcú mať celý proces v rukách. Vďaka našej mobilnej aplikácii a službe Medzi nami im to umožňujeme doslova – všetko je možné nastaviť behom niekoľkých kliknutí. A tak odosielateľ, ako i príjemca, si môžu zvoliť miesto podania i vyzdvihnutia, ktoré im najviac vyhovuje – bez státia v rade, či celodenného čakania doma,“ hovorí Alexander Jančo, CEO Zásielkovne.

„Kampaň vystihuje situácie zo života. Služba Medzi nami je o vzájomnej blízkosti bez ohľadu na vzdialenosť – či už je to vrátenie zabudnutej nabíjačky, odoslanie hand-made výrobku, či prekvapenia k narodeninám,“ dopĺňa Alex Gerbóc, marketingový manažér Zásielkovne.

Kampaň štartuje na konci júna a hlavný zásah je naplánovaný na júl. Celá je lokalizovaná pre online priestor. Za kreatívou i nastavením reklamného priestoru stojí digitálna agentúra samsiDigital.

„Našim cieľom je osloviť najmä aktívnych používateľov mobilných aplikácií a upriamiť ich pozornosť na aplikáciu, ktorá je bezplatná, inovatívna a uľahčuje bežný život. V situáciách zo spotov sa určite nájde každý z nás, alebo nám pripomenú historky našich priateľov,“ približuje zámer Kamil Aujeský, digital director & CEO agentúry.

Videospoty budú nasadené na sociálnych sieťach Facebook, Instagrame a na YouTube. Súčasťou kampane sú aj html a obrázkové bannery v rámci Google Search a Google Play.
Sprievodné PR aktivity zastrešuje PR agentúra Kharisma.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu