„Bez vašej pomoci rodinné témy nezvládneme,“ hovoria v spote muži z redakcie konzervatívneho online denníka Postoj.sk. Do svojej redakcie hľadajú redaktorku na plný úväzok, ktorá bude písať pre rubriku Rodina.

Postoj.sk sa od svojho vzniku venuje aj témam rodiny, výchove a vzťahov, tento obsah doteraz tvorili tri externé spolupracovníčky. Po novom by sa týmto témam mala venovať jedna redaktorka už na plný úväzok.

„Sú to témy, ktoré považujeme za dôležité, a naše spolupracovníčky ich robia na vysokej úrovni (dlhoročné novinárky, jedna bola redaktorkou spravodajstva RTVS, druhá redaktorkou TASR a Hospodárskych novín, tretia krátko redaktorkou Trendu, no aj tak stihla byť nominovaná na Novinársku cenu za články o problémoch školstva). Preto by sme veľmi chceli, aby sa stali pevnou súčasťou našej redakcie. Na začiatok aspoň jedna,“ povedal šéfredaktor Postoj.sk Fero Múčka.

Postoj.sk v novej kampani vyzýva svojich priaznivcov „Staňte sa našimi pravidelnými darcami. Vašich pár eur mesačne nám daruje novú kolegyňu.“

Pozrite si spot:

Súčasťou kampane je i špeciálna landing page www.podpora.postoj.sk/redaktorka

O Postoji

Po niekoľkých mesiacoch od avizovaného štartu sa v polovici septembra 2015 úspešne podaril redakcii Postoy.sk rebranding na nový konzervatívny denník Postoj.sk.

Postoj.sk obsahuje rubriky, ako sú Komentáre a názory, Spravodajstvo, Politika, Spoločnosť, Kultúra, Svet kresťanstva, či Blog.

Pribudli nové témy, ako Politika a Kultúra, naďalej však ostali i kresťanské témy. Na svoj reštart Postoj.sk použil nástroj crowdfunding, teda tzv. davové financovanie.

Šéfredaktorom nového konzervatívneho online denníka Postoj sa stal František Múčka, ktorý predtým pracoval vo viacerých médiách, napríklad v denníku SME, týždenníku Trend a v časopise .týždeň.

„Mesačné náklady Postoja sú v súčasnosti na úrovni približne 12-tisíc eur, ide najmä o platy pre šesť ľudí full-time a štyroch ľudí part-time, honoráre pre viac ako desiatku externých prispievateľov, nájomné, agentúrny servis a ďalšie náklady,“ uviedol (v novembri 2015) v liste čitateľom Fero Múčka, šéfredaktor Postoj.sk. Čítaj viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu