Nová Pepsi Limetka bude podporená najväčšou kampaňou prvého polroka

zdroj foto: Pepsico

Spoločnosť PepsiCo prináša na pulty slovenských obchodov nový osviežujúci variant bezkalorickej Pepsi s príchuťou limetky. Tá by mala nadviazať na úspech Pepsi Višne uvedenej v minulom roku.

Predstavenie novej príchute bude sprevádzať najväčšia kampaň spoločnosti za prvý polrok s claimom „Zaži niečo nové.“

Spustenie novej limetkovej príchute Pepsi bude podporené dynamickými televíznymi spotmi, ktoré majú diváka motivovať, aby vystúpil z vlastnej rutiny a vyskúšal niečo nové.

Televízna kampaň bude prepojená s digitálnou komunikáciou, PR a in-store komunikáciou. Kampaň integruje spoločný claim „Zaži niečo nové.“

„V minulom roku zaznamenala u zákazníkov veľký úspech Pepsi Višňa, ktorá sa ukázala byť skvelým krokom. Slovenskí zákazníci sú v chuťových preferenciách vcelku stáli, ochutené varianty bezkalorických kolových nápojov si však obľúbili. Preto veríme, že si ľudia rýchlo obľúbia aj Pepsi Limetku,“ uviedla Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR s tým, že sú to práve bezkalorické varianty, ktoré tento výrobca nápojov považuje za budúcnosť kolového segmentu.

Pepsi Limetka bude dostupná v plechovkách s objemom 0,33 litra a v PET fľašiach s objemom 0,5 litra, 1,5 litra, 2 litre a 2,25 litra. Nová príchuť je v tradičnej maloobchodnej sieti dostupná už od začiatku februára.

Vizitka kampane:

Timing: 3 – 4/2019
Mediálne nasadenie: TV, digital, PR, instore
Digitálna agentúra: Etnetera motion
Produkčná agentúra: MARK BBDO

 

vizuál kampane (zdroj: Pepsico)

(ts) Spot bol doplnený do publikovanej správy 26.2.