nova skoda octavia_banner_na_titulku

Nová ŠKODA Octavia je víťazom dvoch cien za dizajn v rámci „AutoDesign Awards 2013“. Najmladší model značky ŠKODA získal renomované ocenenie „Najlepší dizajn roka“. Nová ŠKODA Octavia vyhrala v celkovom hodnotení aj v kategórii „stredná trieda“. Porota vyberala z celkovo 62 vozidiel.

Ceny „AutoDesign Awards“ udeľuje český časopis AutoDesign & Styling (ADS). Dvadsaťčlennú porotu tvoria dizajnéri, novinári a ďalší odborníci z oblasti dizajnu. Ceny „AutoDesign Awards“ boli tento rok udeľované už po šiestykrát, prvýkrát cenu získal model značky ŠKODA.

Odborníkov presvedčil nadčasovo elegantný dizajn novej generácie vozidla ŠKODA Octavia. Porotcov si nová Octavia získala najmä svojimi sviežimi, čistými líniami, vyváženými proporciami a efektnou symbiózou formálnej elegancie a športovej dynamiky. Nadchla aj vysoká funkčnosť a technologické inovácie úplne novo vyvinutého modelu. Podľa slov porotcov môže nová Octavia smelo súperiť aj s o triedu vyššími vozidlami.

„Víťazstvo v ankete AutoDesign Awards je skvelým vyznamenaním pre nový model ŠKODA Octavia a ocenením práce celého nášho tímu vo vývoji, dizajne a výrobe,“ hovorí Dr. Frank Welsch, člen predstavenstva ŠKODA AUTO zodpovedný za technický vývoj. „Nová ŠKODA Octavia je vo všetkých ohľadoch trieda sama pre seba. So svojím výrazným dizajnom je Octavia vo svojom segmente výnimočným vozidlom – je suverénna, dynamická a nadčasovo elegantná. Dokonalé proporcie, maximálna precíznosť, jasné línie a ostré hrany – toto vozidlo pôsobivo stelesňuje nový dizajn značky,“ dodáva Welsch.

Šéf dizajnér značky ŠKODA Jozef Kabaň a jeho tím navrhli novú generáciu modelu Octavia od základu úplne nanovo. Nikdy predtým nebola Octavia tak dynamická a súčasne výrazná a hodnotná, ako v prípade tretej generácie. Hlavnými znakmi vozidla sú jasné línie a absencia dekoratívnych prvkov. „Octavii sme dodali nový rozmer, pričom sme sa sústredili na to podstatné,“ hovorí šéf dizajnér spoločnosti ŠKODA Jozef Kabaň. „Nová Octavia má nezameniteľnú tvár a bude aj po niekoľkých rokoch pôsobiť skvelým dojmom, pretože jej dizajn je nadčasový,“ dodal Kabaň. Dizajn spoluvytvára suverénny, výrazný predok, dynamická silueta, pripomínajúca vozidlá s karosériou kupé a premyslene tvarovaná zadná časť.

Okrem atraktívneho dizajnu nová Octavia zaujme tiež dostatkom miesta, vysokou funkčnosťou, modernými bezpečnostnými a komfortnými systémami, nízkou spotrebou, radom Simply Clever detailov a vynikajúcim pomerom ceny a úžitkovej hodnoty. Nová Octavia v porovnaní so svojou predchodkyňou výrazne narástla ako do dĺžky (plus 90 milimetrov), tak do šírky (plus 45 milimetrov). Model je skutočne priestorový zázrak a disponuje najväčším batožinovým priestorom, najdlhším interiérom a najväčším priestorom pre kolená cestujúcich na zadných sedadlách v rámci triedy.

V mesiaci február bola nová Octavia úspešne uvedená aj na slovenský trh. Na autosalóne v Ženeve bude možné prvýkrát vidieť tiež model Octavia Combi.

S verziami Octavia a Octavia Combi pokračuje ŠKODA vo svojej najväčšej modelovej ofenzíve v histórii spoločnosti. Do roku 2015 bude automobilka každých šesť mesiacov predstavovať nový alebo modernizovaný model. Cieľom je tak zvýšiť počet celosvetovo predaných vozidiel na minimálne 1,5 milióna vozidiel ročne. Nová Octavia je dôležitým pilierom tejto rastovej stratégie.

 

Lucia Busquet, PR manager

ŠKODA AUTO SLOVENSKO s.r.o.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu