zdroj: TV JOJ

Uplynulý víkend sa darilo spravodajským reláciám televízie JOJ, šou Zlatá maska sa zapísala s mimoriadnym úspechom. Televízia JOJ sa stala v nedeľu 6. septembra trhovým lídrom.

Dlho očakávaná premiéra šou Zlatá maska absolútne ovládla televízny trh. Šou sa stala nielen najsledovanejším nespravodajským programom nedele, ale aj najsledovanejším nespravodajským programom 36. týždňa.

Šou Zlatá maska bola jednoznačnou jednotkou trhu so sledovanosťou 10,9 % a podielom 24,8 %. Pozrelo si ju spolu 508-tisíc divákov, no zasiahla až viac ako milión divákov (AvRch 1 001 164).

Šou vyhrala v takmer všetkých cieľových skupinách. Najsilnejšími cieľovými skupinami boli ženy vo veku 35 – 44 rokov (sledovanosť 12,9 %, podiel 27,3 %) a ženy vo veku 45 – 54 rokov (sledovanosť 13,8 %, podiel 25,0 %). Konkurenčná ponuka Markízy, šou 2 na 1, získala podiel 15,4 %.

Šou sa darilo i v partnerskej televízii Prima, kde ju sledovalo až 780 tisíc divákov (share 20,38 %) v CS 15+.

Televízia JOJ zaznamenala v nedeľu prvenstvo v prime time (sledovanosť 10,7 %, podiel 23,7 %) aj celodenne (sledovanosť 3,4 %, podiel 16,5 %). K tomuto výsledku prispeli spravodajské relácie – Noviny TV JOJ (sledovanosť 12,8 %, podiel 28,0 %) i Šport (sledovanosť 9,0 %, podiel 19,5 %).

Počas dňa boli už tradične úspešné premiéry televíznych magazínov Nové bývanie, ktoré zaznamenalo sledovanosť 7,9 % a podiel 22,8 % a Na chalupe so sledovanosťou 6,1 % a podielom 19,7 %.

V sobotu 5. septembra boli úspešné Noviny TV JOJ, ktoré dosiahli sledovanosť 8,8 % a podiel 26,8 % a tiež film Rýchlo a zbesilo 8 (sledovanosť 6,0 %, podiel 17,1 %), ktorý sa v univerzálnej cieľovej skupine umiestnil na druhom mieste po Galaprograme OTO, v ktorom televízia JOJ získala 15 nominácií a 6 víťazstiev, ale v užšej cieľovej skupine 12-54 vyhral tento filmový trhák na trhu so sledovanosťou 6,7 % a podielom 23,1 %.

JOJ Group bola v nedeľu 6. septembra lídrom celodenne (sledovanosť 4,8 %, podiel 23,3 %) aj v hlavnom vysielacom čase (sledovanosť 13,3 %, podiel 29,5 %), pričom Skupina Markíza dosiahla v nedeľu celodenný podiel 19,7 % a 24,2 % podiel v prime time.

TOP programami uplynulého týždňa boli v utorok 1. septembra Noviny TV JOJ (sledovanosť 13,8 %, podiel, 29,5 %) a KRIMI (sledovanosť 11,4 %, podiel 25,7 %). Trhovou jednotkou bolo aj pondelkové Inkognito so sledovanosťou 8,6 % a podielom 19,9 %.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Zdroj dát: PMT Slovakia; JOJ Group

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu