Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett bilancuje končiaci sa rok 2014, ktorý bol pre nich veľmi úspešný. A vyzerá, že ani ten nasledujúci nebudú veru zaháľať. Získali totiž veľmi zaujímavého klienta – budú vytvárať kampaň pre 19.ročník festivalu Pohoda.

Okrem toho však ešte stihli kreatívci z Wiktor Leo Burnett predstaviť veľmi vydarenú kampaň pre bratislavskú Euroveu, na ktorej spolupracovali aj s fotografom Matúšom Bencem.

Novinky v reklame u Burnettovcov - Eurovea

 

„Keď si prstom po mape prejdete tok Dunaja od prameňa až po jeho ústie, nenájdete na jeho brehu žiadne iné shopping centrum ako Eurovea.  Z tohto zistenia vychádzal aj nový víťazný pozicioning Eurovea – „Najlepší shopping na Dunaji“ a rovnako aj vianočný vizuál z dielne našich chlapcov a Matúša Benceho. Veď, keď už Santa nechce riskovať vianočné zápchy a preplnené letiská… jediný spôsob, ako dopraviť darčeky, je priamo po Dunaji,“ predstavili  WLB vianočnú kampaň.

Kampaňový vizuál nájdete na všetkých možných nosičoch a tvorcovia odporúčajú pozrieť si aj video, na ktorom je zachytené, ako celý nápad a následná realizácia kampane pre Euroveu vznikali.

[vimeo height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]http://vimeo.com/112390697[/vimeo]

 

Pohoda v novej pohode

Festival Pohoda, ktorý už čoskoro oslávi okrúhlu dvadsiatku, sa za svoju existenciu stal nielen najväčším a najnavštevovanejším festivalom u nás, ale dokonca sa zaradil medzi päticu najlepších festivalov na svete v rámci nominácie v prestížnej súťaži hudobných festivalov, kde aktuálne kraľuje festival Glastonbury, minuloročný víťaž.

Či Pohoda aj premení nomináciu na Arthur Awards na konečné víťazstvo, sa dozvieme až v marci 2015, už samotnú nomináciu medzi päticu najlepších však  šéf Pohody,  Michal Kaščák považuje za veľké víťazstvo a ocenenie ich snaženia.

Dôvodov na radosť je ale viac. Okrem tejto nominácie sa totiž zmení aj vizuál kampane festivalu. Pohoda sa totiž dohodla na spolupráci s agentúrou Wiktor Leo Burnett a radosť z budúcej spolupráce je iste na oboch stranách.

Čo teda môžeme očakávať a na čo sa máme tešiť? Čo hovoria vo WLB na atraktívneho klienta, ktorým náš najznámejší hudobný festival nepochybne je?

„Sme radi, že sme sa stali agentúrou, ktorá tento rok chystá kampaň pre najväčší slovenský festival – Bažant Pohodu. Naším zámerom pri tvorbe kampane nebolo spraviť revolúciu v komunikácii festivalu, skôr nadviazať na to, čo sa podarilo našim predchodcom. Zároveň je to však výzva odlíšiť sa od predošlých kampaní. Táto spolupráca je pre nás výbornou príležitosťou, ako osloviť novú cieľovku, a keď sa podarí, tak aj dostať sa k pár lístkom na festival! :) “ prezradila pre masmedialne.info Michaela Kolrusová, account manažérka z Wiktor Leo Burnett.

Novinky v reklame u Burnettovcov - Pohoda
Vizuál ktorým Burnettovci na facebooku oznámili zisk nového klienta – festival Pohodu

 

Uvidíme, čo kreatívny tím Wiktor Leo Burnett vymyslí, prvé vizuály už verejnosti predstavili a nevedno, či sa bude aj celá kampaň niesť v podobnom duchu alebo pripravia niečo úplne iné. Určite vás o tom hneď, ako to bude vonku, budeme informovať.

Patrícia Štofanová

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu