repre foto: TV JOJ

Hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ včera sledovalo až 754-tisíc divákov a dosah mala až na viac ako milión divákov. Noviny TV JOJ tak zaznamenali rekordnú sledovanosť a podiel na trhu od začiatku roka a zároveň najvyšší počet divákov za posledné tri roky.

Najsledovanejším programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií boli Noviny TV JOJ, ktoré si v nedeľu 21. marca nenechalo ujsť až 754-tisíc divákov s excelentnou 16,2 % sledovanosťou a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 30,1 %.

Hlavná spravodajská relácia televízie JOJ tak dosiahla svoj rekordný výkon (rating aj share) v rámci univerzálneho publika od začiatku roka a zároveň zaznamenala svoju najvyššiu sledovanosť od marca 2018.

Noviny TV JOJ mali včera dosah až na 1 021 000 divákov (priemerný zásah AvRch s minimálne trojminútovým sledovaním v CS 12+).

Najlepšie počasie včera na JOJke dosiahlo takisto vynikajúcu 13,2 % sledovanosť a 24,7 % podiel na trhu, keď si ho pozrelo až 614-tisíc divákov, KRIMI zaznamenali výbornú sledovanosť 11,9 % a podiel 22,3 % s 551-tisíc divákmi.

Z nespravodajských programov sa na prvé priečky TOP rebríčka z ponuky TV JOJ dostali Slovania (518-tisíc divákov, 11,2 % sledovanosť a 22,8 % podiel, 17.3.), Nové bývanie (488-tisíc divákov, 10,5 % sledovanosť a 23,2 % podiel, 21.3.), Tipos – Talent týždňa, špeciálny projekt pripravovaný pre klienta (475-tisíc divákov, 10,2 % sledovanosť a 19,1 % podiel, 21.3.) a Inkognito (408-tisíc divákov, 8,8 % sledovanosť a 18,1 % podiel, 15.3.).
22. marec 2021

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; TV JOJ 

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu