Johana Amlerová a Roman Buťa (zdroj: Mall.tv)

Mall.tv vysiela na českom internete dva roky, na tom slovenskom už jeden. Slovenská Mall.tv si za rok získala veľký záujem, čo si prirodzene vyžiadalo aj personálne posily. Tím česko-slovenskej Mall.tv sa tak rozšíril o dve dôležité osobnosti: šéfku rozvoja a šéfa obsahu.

“Konzumácia online obsahu stále rastie, čo so sebou prináša potenciál vstupu na ďalšie trhy, kde môžeme využiť naše know-how, aj naše vlastné technológie. Slovensko je toho príkladom. Mall.tv sa na slovenskom trhu po necelom roku stala najrýchlejšie rastúcou VOD službou a rýchlo stúpa aj znalosť internetovej televízie a jej jednotlivých relácií, konkrétne napríklad Kaveje,” povedala Johana Amlerová, nová šéfka rozvoja

“Mall.tv. pozná už viac ako 40 % Slovákov, takže dynamika je dokonca rýchlejšia ako v Čechách,” doplnila Almerová.

Johana Amlerová má za sebou 4 roky v spoločnosti Google, kde zodpovedala za B2B marketing v Čechách i na Slovensku. Predtým pôsobila pri štúdiu marketingovej komunikácie a PR na Karlovej univerzite s následným nadväzujúcim štúdiom na univerzite v Leeds, v nanotechnologickom startupe Nanuntio či v agentúre Brandz Friendz.

“Sľubný rozjazd slovenskej lokalizácie a divácky záujem o ňu si priamo žiadajú, aby sme posilnili ako vysielanie, tak obchodné a partnerské spolupráce,” dodala Amlerová.

Práve vyhľadávanie, vývoj a výroba nových audiovizuálnych formátov vhodných pre slovenské publikum budú v kompetencii nového šéfa obsahu, Romana Buťu.

Do Mall.tv prišiel zo skupiny Prima, kde uplynulé 4 roky zastával pozíciu kreatívneho producenta TV Prima. Rovnako dlho pracoval aj pre stanicu Prima Cool, ktorú od januára 2020 obsahovo i strategicky v segmete digitálu viedol. Originálnej produkcii sa venuje aj vo vlastnej spoločnosti RB Production.

“O tom, že Mall.tv dokáže osloviť nielen domáce publikum, svedčí nielen úspech 8-dielneho thrilleru #martyisdead na medzinárodných Emmy Awards, ale tiež jeho uvedenie a ocenenia na zahraničných festivaloch od Sydney, cez Marseille, až po texaský Austine,“ uviedol Roman Buťa.

„Na nemalé úspechy českých tvorcov chceme nadviazať a stať sa producentom atraktívnej a súčasnej pôvodnej tvorby na Slovensku. Som veľmi rád, že behom prvých pár mesiacov vysielania sa to hneď podarilo s formátom Kavej produkčného týmu Bakane pod vedením Dana Dangla, ktorý je súčasne aj šéfproducentom hranej tvorby Mall.tv Slovensko. Mojou úlohou teraz bude tieto príležitosti maximalizovať, vyhľadávať nové talenty a formáty, ďalej stabilizovať a rozvíjať výrobné zložky a, samozrejme, tiež prichá-dzať s novými nápadmi, koprodukciami a vlastným obsahom,” vyjadruje plány Roman Buťa.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu