Premiéra onedlho čaká ďalší modelový rad sedanu i kombi Triedy C vo vyhotovení 63 AMG.

Pod kapotou nachystaného C 63 AMG je vysoko hospodárny, výnimočne výkonný  štvorlitrový osemvalec s dvoma turbodúchadlami AMG BlueDIRECT (375 kW/510 k; 700 Nm) s normovanou spotrebou 8,2 litra/100 km (podľa NEJC). Ako novo vyvinutý agregát je podobný motoru športového modelu Mercedes-AMG GT.

„Samozrejme, aj nástupca súčasného modelu C 63 AMG bude znova poháňaný osemvalcovým motorom, to sme našim verným fanúšikom jednoducho dlžní,“ vysvetľuje Tobias Moers, predstaviteľ spoločnosti Mercedes-AMG GmbH a vyzdvihuje: „AMG V8 s dvoma turbodúchadlami fascinuje nielen najvyššou ponukou výkonu a krútiaceho momentu, ale aj absolútne najnižšími hodnotami spotreby v porovnateľnom segmente.“

Prvý model C 63 AMG prišiel v roku 2008. V rekordnom roku 2012 zaznamenal približne osemtisícový odbyt. Doposiaľ bolo dodaných celkovo okolo 40-tisíc vozidiel C 63 AMG. Vysokovýkonná Trieda C je tak najžiadanejšia spomedzi všetkých vozidiel AMG. Jej nový  model pritom nadviaže na pôsobivý rodokmeň.

S modelmi C 63 AMG, C 55 AMG, C 32 AMG, C 43 AMG (prvý osemvalec z roku 1997) a C 36 AMG má piatich priamych predchodcov. Za jej ideálnych predkov možno rovnako považovať športové modely 190 E 2.3-16 a 190 E 2.5-16 s legendárnymi šestnásťventilovými motormi. Tiež model 190 E 3.2 AMG s výkonným šesťvalcovým motorom AMG.

Mercedes-AMG C 63  (BR 205); 2014
Mercedes-AMG C 63  (BR 205); 2014
Mercedes-AMG C 63  (BR 205); 2014
Mercedes-AMG C 63 S (BR 205); 2014
Mercedes-AMG C 63 S (BR 205); 2014
Mercedes-AMG C 63 S (BR 205); 2014

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu