Druhá generácia strednej triedy vozidiel GLK kategórie SUV značky Mercedes-Benz dostala názov GLC a je v životnej forme hneď z viacerých hľadísk: nové vozidlo kategórie SUV sa vyznačuje vynikajúcou bezpečnosťou typickou pre značku, najmodernejšími asistenčnými systémami a výbornou energetickou účinnosťou. Spotreba klesla v porovnaní s predchádzajúcim modelom až o 19 percent. V porovnaní s predchádzajúcim modelom sa výrazne zväčšili priestorové pomery tak pre cestujúcich vpredu, ako aj vzadu a nové GLC je ešte aj krajšie.

 

Nové GLC poskytuje vynikajúcu bezpečnosť a prakticky takmer všetky najmodernejšie asistenčné systémy značky s hviezdou známe z Tried C, E a S. I bezpečnostný, chrániaci pred nárazom zozadu PRE-SAFE® PLUS, či projekčný displej. Ponúka v tomto segmente jedinečný systém viackomorového vzduchového pruženia AIR BODY CONTROL a rozšírený program dynamiky jazdy DYNAMIC SELECT s piatimi jazdnými programami. Ak je GLC vybavené terénnym technickým balíkom svetlá výška sa zvýši až o 50 milimetrov. Terénny technický balík obsahuje až päť programov. Úplnou novinkou sú popri jazdnom programe pre klzký povrch štyri špecifické terénne jazdné programy (offroad, stúpanie, vyslobodzovanie, príves).

Karoséria je vizuálnym pokračovaním zmyselne čistého dizajnu modelu Concept GLC kupé. Oproti predchádzajúcej poskytuje cestujúcim výrazne viac priestoru. Napriek výrazne zväčšeným vonkajším rozmerom, dlhšiemu rázvoru kolies a širšej výbave sa podarilo znížiť hmotnosť vozidla o 80 kilogramov. Najväčší podiel na tom má úplne novovyvinutá karoséria, ktorá je vďaka inteligentnej kombinácii materiálov z hliníka a vysokopevnostných a ultravysokopevnostných ocelí až o 50 kilogramov ľahšia ako menší predchádzajúci model GLK.

„Nové GLC dôsledne pokračuje v našej úspešnej filozofii vozidiel kategórie SUV. Spája najvyšší komfort jazdy so športovým charakterom, presvedčí na ceste a viac ako inokedy mimo spevnených ciest a je vyjadrením našej novej línie dizajnu,“ povedal profesor Thomas Weber, člen predstavenstva koncernu Daimler a zodpovedný za výskum koncernu a vývoj divízie Mercedes-Benz Cars.

Mercedes-Benz GLC (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC 350e 4MATIC, EDITION 1, (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC 220d 4MATIC (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC 350e 4MATIC EDITION 1 (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
Mercedes-Benz GLC 350e 4MATIC EDITION 1 (X 253) 2015
Nový Mercedes-Benz GLC (zdroj: Mercedes-Benz Slovakia)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu