Premiéra pätnástej série najdlhšie vysielaného slovenského seriálu Panelák bola jednotkou na trhu v čase svojho vysielania, keď si ju na TV JOJ nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov v univerzálnej cieľovej skupine.

Nový Panelák si na JOJke nenechalo ujsť 500 tisíc divákov!

Televízia JOJ v pondelok 2. februára 2015 odštartovala vysielanie už pätnástej série denného seriálu Panelák v novom vysielacom slote o 21:40 hod. Premiéru si nenechalo ujsť až 474-tisíc divákov starších ako 12 rokov a Panelák sa navyše stal lídrom trhu v čase svojho vysielania. V univerzálnej cieľovej skupine zaznamenal vynikajúcu sledovanosť 10,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 27,0 %.

V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 dosiahol v pondelok 2. februára Panelák takisto výbornú 8,7 % sledovanosť a 26,7 % share, čo bol dokonca lepší výkon ako premiéra predchádzajúcej série. Denný seriál JOJky tak včera ratingovo jednoznačne porazil konkurenčnú českú komédiu.

Najviac divákov mal v pondelok Panelák medzi ženami i mužmi v produktívnom veku 35-44 rokov – diváčky v tejto cieľovej skupine dosiahli excelentnú 14,0 % sledovanosť a muži v rovnakej cieľovke skvelý 10,7 % rating. Najlepší trhový podiel zaznamenal Panelák v Trenčianskom (až 37,0 % Shr) a Banskobystrickom kraji (36,8 % Shr).

Rodinná sága Divoké kone včera tiež dosiahla úspech, keď si jej 17. diel pozrelo 537-tisíc divákov (CS 12+). Seriál tak zaznamenal skvelú 11,5 % sledovanosť a vynikajúci 23,6 % share, čo preň znamenalo najlepší výkon v univerzálnej cieľovej skupine za posledné dva týždne. Najsilnejšou diváckou skupinou Divokých koní sú diváčky vo veku 35-44 rokov, ktoré v pondelok  2. februára dosiahli skvelý 13,5 % rating a 25,3 % share.

Nový Panelák si na JOJke nenechalo ujsť 500 tisíc divákov! - Dominika Richterová
Nová posila v bare v Paneláku Dominika Richterová

 

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu