Najnovší Rolls-Royce, vyrobený exkluzívne pre severoamerických zákazníkov, dorazil do Arizony. Prvý model z deväťčlennej série Phantom Drophead Coupé Bespoke, “Nighthawk“, vyrazil do ulíc Phoenixu, kde predstavil svoj odvážny dizajn, pri tvorbe ktorého sa tvorcovia inšpirovali technológiou, používanou výrobcami moderných „neviditeľných“ lietadiel.

Nový Rolls-Royce Phantom “Nighthawk“ sa inšpiroval neviditeľnými lietadlami „Nighthawk-obr.6

“Nighthawk“ v sebe spája kombináciu moderných materiálov a nenápadnej farby, vďaka ktorej vytvára novodobú definíciu klasického automobilu značky Rolls-Royce. Po jeho prvej verejnej jazde v uliciach arizonského Phoenixu, si milióny Američanov pozreli  “Nighthawk“ počas programu, sprevádzajúceho finále v americkom futbale – Super Bowl XLIX.

Týchto deväť nádherných coupé zo série Phantom Drophead vynikajúco demonštrujú jedinečné schopnosti tímu Bespoke spoločnosti Rolls-Royce; v súčasnosti ich ponúka 41 severoamerických predajcov. Konštruktéri “Nighthawk“, ktorí sa inšpirovali uhladeným, no výrazným dizajnom „neviditeľných“ lietadiel, siahli po špičkových technológiách a materiáloch, vďaka čomu Rolls-Royce Phantom Bespoke Drophead Coupé na seba určite pritiahne množstvo pozornosti.

Nový Rolls-Royce Phantom “Nighthawk“ sa inšpiroval neviditeľnými lietadlami „Nighthawk
“Nighthawk“, ktorý v sebe spája najnovší dizajn a technológiu so super luxusnými prvkami svojej značky, v sebe snúbi lesklú čiernu metalízu Diamond Black s kapotou vo farbe Matt Diamond Black. Dizajn, ktorý nájdeme okolo predného skla, vychádza z náteru, ktorý pohlcuje radarové vlny (RAM), používaného v letectve.

Na dotvorenie celku v modernom a aerodynamickom štýle siahli členovia tímu Rolls-Royce Bespoke team po materiáli z uhlíkových vlákien, ktorým doplnili interiér z takzvanej full-grain kože v červeno-čiernej kombinácii farieb Hotspur Red a Black.

Výrobcovia integrovali dizajn z uhlíkových vlákien aj do panelov palubnej dosky, rovnako ako aj do panelov, dopĺňajúcich štýlové dvere. Oranžovo podsvietené karbónové „budíky“ na palubnej doske evokujú pocit že skutočne sedíte v kokpite lietadla. Tím Bespoke myslel na každý detail, čo dokazuje aj tunel prevodovky s koženou povrchovou úpravou, či kožou lemovaný vnútrajšok kufra.

Nový Rolls-Royce Phantom “Nighthawk“ sa inšpiroval neviditeľnými lietadlami „Nighthawk- obr.3Nový Rolls-Royce Phantom “Nighthawk“ sa inšpiroval neviditeľnými lietadlami „Nighthawk-obr.4
Rovnako ako ostatné automobily z dielne Rolls-Royce, aj “Nighthawk“ poháňa špičkový motor V12, zaručujúci bezstarostný a trúfalý výkon. Vzhľad prednej časti vozidla dotvárajú nastaviteľné LED svetlá s jasnou lištou denných LED svetiel, ktoré vozidlu vo dne v noci dodávajú jeho výrazný vzhľad.

“Rozhodli sme sa, že “Nighthawk“ našim majiteľom jasne dokáže jedinečnú kreativitu tímu Rolls-Royce Motor Cars Bespoke. Výraz Bespoke, teda „šitý na mieru“, je základom našej značky. Jeho význam je limitovaný jedine predstavivosťou našich majiteľov a tým, ako dokážu svoju víziu pretaviť do ďalšieho nového modelu Rolls-Royce“, vysvetlil Eric Shepherd, prezident severoamerickej pobočky spoločnosti Rolls-Royce Motor Cars. “Nighthawk“ navyše vyžaruje fluidum sily a sebadôvery, teda vlastnosti, ktoré sú vlastné mnohým našim vlastníkom, dodal.

Nový Rolls-Royce Phantom “Nighthawk“ sa inšpiroval neviditeľnými lietadlami „Nighthawk-obr.5Nový Rolls-Royce Phantom “Nighthawk“ sa inšpiroval neviditeľnými lietadlami „Nighthawk-obr.2
Phantom je špičkový model vozidiel Rolls-Royce. Pri jeho zrode stála snaha vytvoriť „najlepší automobil na svete“, preto sa jeho konštruktéri neuspokojili so žiadnym kompromisom. Práve táto túžba v kombinácii s možnosťou vyhovieť požiadavkám klienta v rámci programu Bespoke viedla k vzniku absolútne jedinečného automobilu predstavujúceho modernú interpretáciu luxusu a špičkový dopravný prostriedok pre zákazníkov po celom svete.

Spoločnosť Rolls-Royce Motor Cars v roku 2014 zaznamenala svoj piaty rekordný rok v rade, pričom jej čísla predaja po prvýkrát presiahli hranicu 4000 vozidiel. Hlavným ťahúňom rastu bola Severná Amerika, ktorá si pripísala 30 percent stala sa pre Rolls-Royce Motor Cars najdôležitejším regiónom Vedie aj v predaji vozidiel Bespoke, ktorých predaj sa v roku 2014 viac než zdvojnásobil. Spoločnosť Rolls-Royce Motor Cars má v Severnej Amerike 41 predajcov; 36 v Spojených Štátoch, štyroch v Kanade a jedného v Mexiku.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu