Turecká novinka sa hneď od prvej časti zaradila k najsledovanejším programom stanice.TV Markiza-Sila - foto

Televízia Doma v uplynulom týždni s výrazným úspechom odštartovala nový romantický seriál Sila. Novinka z tureckej produkcie si už od prvej časti našla svojho diváka a každým dňom zvyšovala svoj trhový podiel.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli štyri minulotýždňové časti seriálu Sila priemerný rating 2,5 % a trhový podiel 8,8 %. Najvyšší podiel 9,7 % zaznamenala piatková epizóda, ktorej vytvárala nábehovú krivku stále mimoriadne obľúbená zábavná šou Uragán (rating 2,9 % / share 10,4 % v 12-54).

Nevšedný čarovný príbeh prilákal k obrazovkám priemerne 241-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najvyššiu sledovanosť dosiahla štvrtková časť, ktorú si nenechalo ujsť až 267-tisíc divákov a zároveň sa stala najsledovanejším programom stanice Doma za uplynulý týždeň. Priemerný trhový podiel seriálu v univerzálnej cieľovej skupine 12+ dosiahol hodnotu až 15,3 %.

Sile sa výborne darilo aj v cieľovej skupine ženy 25-34 (priemerný share 12,9 %) či v Banskobystrickom kraji 12-54 (priemerný share 12,1 %).

Televízia Doma bola minulý týždeň v prime-time (19:00-22:00) najvýkonnejšia spomedzi menších staníc s priemerným trhovým podielom 4,5 %.

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: