repre foto: Bodka/TV JOJ

Televízia JOJ v sobotu odvysielala premiéru nového komediálneho seriálu Bodka, ktorý si nenechalo ujsť viac ako pol milióna divákov a seriál tak štartoval s úspechom ako trhová jednotka.

JOJ Group uzavrela prvý týždeň roka 2021 v nedeľu 10. januára ako líder hlavného vysielacieho času s vynikajúcou 14,3 % sledovanosťou a 26,8 % podielom na televíznom trhu.

Samotná TV JOJ dosiahla najvyšší výkon týždňa v prime time vo štvrtok 7. 1. s 20,4 % podielom a 10,4 % sledovanosťou.

Najsledovanejším programom týždňa na JOJ boli Noviny TV JOJ, ktoré mali v nedeľu 10. januára zásah až na 1 063 000 divákov; hlavná spravodajská relácia JOJky dosiahla excelentnú, až 16,0 % sledovanosť a 28,7 % podiel na trhu so 743-tisíc divákmi.

Druhé miesto v rebríčku TOP programov JOJky obsadilo nedeľné KRIMI so 627-tisíc divákmi, vynikajúcou 13,5 % sledovanosťou a 24,9 % podielom. Najlepšie počasie včera sledovalo 554-tisíc divákov s 11,9 % sledovanosťou a 21,9 % podielom na trhu.

Z nespravodajských relácií sa TOP programom týždňa na JOJ stala premiérová epizóda nového komediálneho seriálu Bodka, ktorý si pri jeho štarte nenechalo ujsť až 517-tisíc divákov, seriál tak dosiahol skvelú 11,1 % sledovanosť a 20,9 % podiel na trhu, pričom mal dosah až na 735-tisíc divákov.

Rozprávajúci pes Bodka a jeho ľudský kolega v podaní Roba Jakaba mali najväčší úspech v ženskej časti publika – diváčky v CS 45-54 dosiahli vysoko nadpriemernú sledovanosť, až 15,5 % a mladšie diváčky vo veku 35 až 44 rokov zaznamenali 13,9 % sledovanosť a 24,7 % podiel na trhu.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu