foto: TV JOJ

Nový rodinný seriál televízie JOJ si získal slovenské publikum, aj tretia epizóda Nového života bola v stredu trhovou jednotkou.

Návrat kultového amerického seriálu Beverly Hills 90210 sledovalo na JOJ viac divákov ako štart novej série konkurenčnej Chartshow na Markíze.

JOJ Group bola v stredu 8. januára lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase s 13,0 % sledovanosťou a 28,3 % trhovým podielom.

Hlavnú spravodajskú reláciu televízie JOJ si v stredu pozrelo až 593-tisíc divákov, Noviny TV JOJ tak dosiahli 12,7 % sledovanosť a 27,5 % podiel na trhu. Najlepšie počasie si vyslúžilo 11,9 % sledovanosť a 25,2 % podiel, KRIMI zaznamenali 10,6 % rating a 24,0 % share.

JOJka v stredu večer ponúkla divákom už tretiu premiérovú epizódu jej nového rodinného seriálu Nový život, ktorý diváci opäť uprednostnili pred konkurenčným programom. Seriál si v stredu nenechalo ujsť 471-tisíc divákov a dosiahol tak 10,1 % sledovanosť a 21,2 % podiel, čím si znova vyslúžil trhové prvenstvo.

Vysoko nadpriemerné čísla dosahuje Nový život v rámci ženskej časti publika – diváčky v komerčne atraktívnej vekovej skupine 35 až 44 rokov zaznamenali v stredu excelentnú, až 15,9 % sledovanosť a až 31,2 % podiel, ženy v CS 45-54 takisto vynikajúci 15,2 % rating a 25,4 % share.

Po Novom živote sa slovenskí diváci dočkali návratu kultového amerického seriálu Beverly Hills 90210 s jeho novodobými epizódami, ktorý si v stredu na JOJke nenechalo ujsť viac divákov, ako prvú premiérovú epizódu novej série konkurenčnej Chartshow na Markíze v prime time.

Beverly Hills si v stredu 8. januára po 21:40 hod. pozrelo takmer 300-tisíc divákov, ktorí dosiahli až 6,4 % rating a 16,2 % podiel, pričom Chartshow zaznamenala len 14,0 % podiel.

Najpočetnejšou cieľovou skupinou prvej epizódy amerického seriálu boli ženy vo veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli skvelú 13,0 % sledovanosť a nadpriemerný výkon na úrovni až 30,5 %.

Muži v rovnakej vekovej kategórii si seriál takisto nenechali ujsť a dosiahli až 9,8 % rating a 26,9 % share.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu