foto: TV JOJ

Nový pôvodný seriál Uhorčík odštartoval v sobotu s vynikajúcim výsledkom. V nedeľu diváci uprednostnili z programovej ponuky Noviny TV JOJ.

Televízia JOJ bola v sobotu 3. októbra trhovým lídrom v hlavnom vysielacom čase so sledovanosťou 7,9 % a podielom 19,4 %. Darilo sa aj JOJ Group, ktorá zaznamenala v prime time sledovanosť 10,3 % a podiel 25,5 %.

V sobotu si diváci nenechali ujsť premiéru pôvodného seriálu Uhorčík. Príbehy zbojníckej družiny si pozrelo spolu 461-tisíc divákov. Novinka dosiahla sledovanosť 9,9 % a podiel 22,7 %. S týmto výsledkom sa seriál stal najsledovanejším programom soboty.

Najsilnejšou cieľovou skupinou seriálu boli v sobotu ženy vo veku 35 – 44 rokov (sledovanosť 15,2 %, podiel 32,8 %) a ženy vo veku 45-54 rokov (sledovanosť 15,2 %, podiel 28,1 %).

Diváci boli zvedaví aj na Zbojnícke recepty, ktoré televízia JOJ odvysielala hneď po premiére seriálu. Tento netradičný formát zaznamenal sledovanosť 8,4 % a podiel 19,4 %.

V nedeľu 4. októbra diváci uprednostnili spravodajské relácie KRIMI a Noviny TV JOJ pred konkurenčnou ponukou. KRIMI dosiahli sledovanosť 12,4 % a podiel 27,7 %.

Noviny TV JOJ sa v nedeľu stali TOP programom dňa s vynikajúcou sledovanosťou 14,2 % a podielom 30,2 %. Noviny si pozrelo spolu 658-tisíc divákov.

Lídrom trhu boli aj magazíny. Obľúbené Nové bývanie dosiahlo sledovanosť 7,6 % a podiel 20,7 %, diváci si pozreli aj reláciu Na chalupe (sledovanosť 5,6 %, podiel 18,5 %).

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Zdroj dát: PMT Slovakia; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu