titulka Nativka.sk (zdroj foto: Zoznam)

Natívna reklama má v dnešnej dobe už takmer v každej contentovej stratégii pevné miesto. Dobre pripravený a rozdistribuovaný výstup dokáže byť veľmi efektívny a prináša želané výsledky, v niektorých prípadoch dokonca aj z pohľadu konverzií predaja.

Zoznam.sk stál pri zrodení natívnej reklamy na Slovensku – prvé články sa veľmi úspešne publikovali už v roku 2016 pre klientov ako ZSE, DeLonghi či ČSOB. Jeho výhodou bolo od začiatku široké portfólio magazínov, ktoré postupne narástlo až na 20.

Vďaka tomu dokáže pokryť rôznorodé témy a zároveň zabezpečiť výstupom čo najvyššiu čítanosť. Zoznam.sk ako prvý, a zrejme aj ako jediný na trhu, ponúka tiež garanciu 10 tisíc prečítaní natívnych článkov.

„Tvorbe a publikovaniu natívnych článkov sa venujeme roky, doteraz však chýbalo miesto, na ktorom by našli klienti či marketingoví nadšenci všetky informácie pod jednou strechou. Web Nativka.sk túto situáciu mení a ľudia sa na ňom môžu dozvedieť podrobnosti o publikovaní článkov na magazínoch z portfólia Zoznam.sk, ale aj zaujímavosti týkajúce sa natívnej reklamy všeobecne,“ povedala hlavná editorka natívneho tímu Elena Zemková.

„Okrem klasických článkov pre klientov pripravujeme rozhovory, kvízy, reportáže, video články či podcasty. Ciele pritom určujeme podľa požiadaviek klienta, v niektorých prípadoch ide o čo najväčšiu čítanosť, inokedy počet preklikov, počet interakcií a podobne. V minulom roku bola napríklad priemerná preklikovosť z natívnych článkov na landing page klientov 4,92 % a čitatelia v natívnych článkoch strávili priemerne niečo vyše 3 minút. Rekordérom v rámci čítanosti je tohtoročný článok pre klienta zo segmentu supermarketov, na ktorý si kliklo vyše 290 tisíc používateľov,“ dodala Elena Zemková.

Na novom webe Nativka.sk si čitatelia môžu prezrieť prípadové štúdie a užitočné tipy ohľadne natívneho obsahu, informácie o promovaní publikovaných článkov v portfóliu Zoznam-u, ale aj odpovede na najčastejšie kladené otázky, napríklad „Ako dlho sa natív tvorí a aká je jeho cena?“.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu