repro foto: Joj.sk

Slovenskí diváci si ani v stredu či vo štvrtok nenechali ujsť svoj nový obľúbený seriál Nový život, ktorý každý deň uprednostňujú pred konkurenciou. Televízia JOJ tak bola aj včera lídrom trhu v prime time.

Televízia JOJ si vo štvrtok 23. januára vyslúžila ako jednotka slovenského trhu v hlavnom vysielacom čase skvelú sledovanosť 10,0 % a 21,7 % podiel. Absolútnou TOP reláciou dňa boli už tradične Noviny TV JOJ, ktoré včera sledovalo až 661-tisíc divákov s vynikajúcou 14,2 % sledovanosťou a 30,7 % podielom na trhu.

Najlepšie počasie aj KRIMI zaznamenali rovnaký 11,6 % rating, pričom predpoveď počasia na JOJke mala 24,6 % share a KRIMI ešte lepší výkon, až 26,0 %. Noviny TV JOJ boli tiež najsledovanejším programom stredy, kedy mali 631-tisíc divákov, až 13,5 % sledovanosť a 29,5 % podiel na trhu.

Nový život tento týždeň potvrdzuje, že je novým seriálovým miláčikom slovenských divákov, ktorí ho každý deň uprednostňujú pred konkurenčnou ponukou. V stredu 22. januára zaznamenal seriál na JOJke 8,7 % rating a 18,8 % share, pričom Chartshow na Markíze mala len 16,1 % podiel na trhu.

Vo štvrtok Nový život svoje víťazstvo v rámci univerzálneho publika zopakoval a ako najsledovanejší nespravodajský program dňa ho sledovalo až 435-tisíc divákov s 9,3 % sledovanosťou a 19,3 % podielom na trhu.

Nový život mal v oba uplynulé dni najpočetnejšie publikum medzi ženami vo veku 45 až 54 rokov, ktoré včera dosiahli až 12,4 % a predvčerom dokonca až 12,7 % sledovanosť. Muži takisto radi sledujú seriál, včera zaznamenali v CS 35-44 až 10,0 %.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12+. ©2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu