Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett vo februári realizovala pre spoločnosť Orange Slovensko kampaň na produktové línie zacielené na rodinu. Zákazníci si majú prostredníctvom kampane uvedomiť benefit, že sa im oplatí byť zákazníkmi Orange, ako celá rodina.

„Ako skombinovať tú najlepšiu rodinu do reklamy? Jednoducho. Mama + otec + dcéra + malé bábo s hlasom Richarda Stankeho, ktoré chrlí jednu neotrepanú poznámku za druhou… alebo tak nejako. Jasná voľba pre rodinného operátora, akým je Orange. Len nájsť také dieťa, nie je žiadne „požužlání“. A tak sme sa v dobe, kedy frčia stávky na neistotu, rozhodli staviť radšej na istotu a našli sme rovno dve. Keby sa náhodou jedno pokazilo, alebo stratilo dudu (nepokazilo, ani nič nestratilo, obom deckám ďakujeme, boli ubermegagigahyperbiorawsuper, ale v spote mohlo byť len jedno),“ uviedol Richard Hanzlík na blogu agentúry Wiktor Leo Burnett,

Mediamix kampane zahŕňa TV, OOH a rôzne on-line formáty.

Pozrite si vizuál kampane:

vizual kampane Nu nu nu Orange Prima, od Wiktor leo Burnett
zdroj foto: Wiktor Leo Burnett


Vizitka kampane:

Názov kampane: Orange Happy Family
Klient: Orange Slovensko
Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek
Art director: Lubo Bercel
Copywriter: Roman Roj, Marek Surovec
Account: Daniela Árpová, Michal Kopriva
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, OOH, online
Termín nasadenia: Február 2016
Cieľová skupina: mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard Production
Réžia: Štěpán Vodrážka
Názov pesničky použitej v spote: We are family

Podobný, veľmi milý spot s varením, resp. zaváraním mala v minulosti IKEA. Čítaj viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu