Od novembra bude všetku komunikáciu Bory Mall riešiť agentúra Piknik Pictures, nahradí tak agentúru Made by Vaculík. Vo finále tendra bojovala spolu s agentúrou Istropolitana Ogilvy. Autorom víťazného konceptu je Juraj Šútovec, bratranec známeho výtvarníka Martina “Shootyho” Šútovca, ktorý sa preslávil karikatúrami, ktoré boli dlhé roky tvárou denníka SME.

“Agentúra Piknik Pictures splnila so svojím návrhom všetky podmienky a očakávania manažmentu centra. Víťazný koncept prináša pre Bory Mall novú komunikačnú tématiku i nový layout vizuálov. Autorom konceptu je Juraj Šútovec so svojím tímom. Nový kreatívny riaditeľ pôsobil v minulosti vo veľkých reklamných agentúrach, ako SATCHI&SATCHI, MADE BY VACULIK, WIKTOR LEO BURNETT, ZARAGUZA. Jeho profesionálny a kreatívny prístup k práci ocenili viaceré poroty prestížnych súťaží, “ povedal Marian Hornyák, marketingový manažér Bory Mall.

„Na emócie chceme pôsobiť pozitívne a rovnakým spôsobom chceme vybudovať vzťah medzi rodinami a produktívnymi Bratislavčanmi znalosť našej značky,“ vysvetľuje Marian Hornyák.

„Tešíme sa na novú energiu a nový tím, s ktorým budeme tvoriť a dosahovať spoločné ciele. Medzi ciele určite patrí aj povedomie o značke Bory Mall, jej pozitívne vnímanie a v neposlednom rade spokojní návštevníci. Dnes aj nakupovanie, vybavovanie každodenných služieb či trávenie voľného času môže byť zážitkom. O našich návštevníkov sa staráme, prinášame vysoký štandard zákazníckych služieb a chceme im k tomu pribaliť aj milé, vtipné a zábavné zážitky. Veríme, že zažijeme spolu veľa zábavy a príjemného nakupovania,“ dodal Marian Hornyák.

Prečítajte si:
Lowe GGK má nového klienta, bude sa starať o komunikáciu Bory Home

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu