
Do Zlatého klinca sa tento rok zapojilo 36 agentúr s 237 súťažnými prácami. Najviac prác bolo prihlásených do kategórie E – INTERACTIVE & ONLINE.
Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994.
Vyhlasovateľom je spoločnosť Ad Awards Association, s. r. o., a odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director’s Club Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie.
Kmeňovú porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov ADC, ktorých dopĺňajú zahraniční českí porotcovia.
Základným a jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných prác je originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu a kvalita jeho realizácie.
Počet prác prihlásených do jednotlivých kategórií Zlatého klinca 2015 je nasledovný:

A – PRINT A POSTER – 26 prihlásených prác
B – OUT OF HOME – 15 prihlásených prác
C – FILM – 28 prihlásených prác
D – RÁDIO – 15 prihlásených prác
E – INTERACTIVE & ONLINE – 43 prihlásených prác
F – TECHNIQUES – 41 prihlásených prác
G – MEDIA – 23 prihlásených prác
H – KREATIVITA V PR KAMPANI – 17 prihlásených prác
I – EVENTS – 15 prihlásených prác
J – KAMPAŇ – 14 prihlásených prác
Zoznam všetkých prác bude dostupný online na domovskej stránke súťaže > pozri
Shortlisty budú známe vo štvrtok 14. mája 2015. Prezentácie shortlistových prác z kategórie Kampaň si budete môcť pozrieť naživo počas sprievodného programu z odovzdávania ocenenia Zlatého klinca, a to v piatok 15. mája o 9.00 hod. v priestoroch Malej sály bratislavského Istropolisu v Bratislave.