Spoločnosť O2 dnes štartuje vianočnú kampaň, opäť bez Vianoc. V spotoch komunikuje paušál O2 bez viazanosti a k nemu telefóny za výhodnú cenu. Nasadila hneď tri spoty, dva produktové a jeden imidžový. Vo vizuáloch kampane i naďalej komunikuje aj motív #nikdyneprestaneme byť fér a používa slogan Objavujte férový svet.

„Tak ako po minulé roky, aj tentoraz sme sa rozhodli ísť na Vianoce vlastnou cestou. V prvom rade to znamená, že zákazníkov nepresviedčame, že advent sa začína už na Dušičky. Našu kampaň síce spúšťame v novembri, ale vianočná atmosféra sa v nej naozaj objaví až pred Vianocami. A aj to len veľmi citlivo, bez obohraného vianočného klišé. Celá komunikácia je založená na jednoduchej a silnej myšlienke, že u nás môžu mať zákazníci to dobré aj bez toho zlého. Veď sme ešte stále jediný slovenský operátor, ktorý ponúka nový smartfón k paušálu bez viazanosti. A navyše si teraz zákazníci môžu k svojim paušálom vybrať aj viacero zaujímavých darčekov a potešiť tak celú rodinu, “ povedala Martina Jamrichová, manažérka externej komunikácie spoločnosti O2 Slovakia.

Pozrite si produktové spoty. (Imidžový je hore.)

O2 má novú vianočnú kampaň bez Vianoc - inzerat
vizuál bigboardu (Zdroj: O2 Slovakia)

Vizitka kampane:

O2:
Martin Krajniak – Vedúci oddelenia marketingovej komunikácie
Michaela Sakálová – Senior ATL špecialista
Agentúra Nydrle+Semelak:
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken
Strategic planner: Milan Šemelák
Copywriter: Tomáš Slobodník, Slavomír Baran
Account Manager: Katarína Kaššová, Michaela Mitošinková

Pozrite si aj minuloročný vianočný spot, bez „vianočného ošiaľu“:

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu