Chart Show (foto: Markíza)

Najsledovanejším programom dňa v rámci programovej ponuky všetkých slovenských staníc sa v stredu, 2. júna 2021, stala dlhoročne úspešná hudobno-zábavná relácia Chart Show na obrazovkách televízie Markíza.

Premiérová epizóda venovaná najväčším slovenským hviezdam 80. rokov dosiahla v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 výborný rating 7,0 % a trhový podiel 23,9 %.

Konkurenčné programy výrazne zaostali, keď seriál Delukse zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 13,8 % a film Vraždy v Martigues na Jednotke RTVS trhový podiel 8,9 %.

Večer plný príjemnej hudobnej nostalgie a skvelej zábavy s moderátorkou Adelou Vinczeovou, hudobným expertom Jurajom Čurným a hviezdnymi hosťami Zdenou Studenkovou, Martinom Nikodýmom a Marekom Fašiangom si vychutnalo celkovo 339-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Divákov nepochybne potešilo aj exkluzívne vystúpenie legendárnej rakúskej skupiny Opus s ich megahitom Live is Life.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá zaznamenala rating 6,8 % a trhový podiel 29,9 %.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si na Markíze nenechalo ujsť celkovo 423-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 3,5 % / share 27,8 % v CS 12-54).

Podvečer naďalej jednoznačne kraľuje trhu rodinný seriálový hit Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol ďalší zaujímavý príbeh najobľúbenejších slovenských oteckov rating 5,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,6 %.

Z hľadiska celkového počtu divákov v univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom v rámci ponuky menších staníc stal turecký romantický seriál Spútaný motýľ na obrazovkách televízie Doma.

Konkrétne išlo o prvú epizódu z včerajšej dvojitej dávky, ktorú si pozrelo 174-tisíc divákov, pričom v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 1,5 % a trhový podiel 4,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu