Sestričky (foto: TV Markíza)

Úspešný seriál z nemocničného prostredia Sestričky v utorok, 13. októbra 2020, na obrazovkách televízie Markíza opäť prekonával rekordy a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla 7. premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej sezóny rekordný rating 10,2 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 27,8 %.

Konkurenčné programy výrazne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupiny trhový podiel 11,7 %, zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor si na Jednotke RTVS pripísali podiely na trhu 8,1 % a 6,1 %.

Sestričky si obzvlášť získali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 44,9 %.

Ďalšie osudy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo až 556-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je dokonca druhý najlepší výsledok od štartu seriálu v septembri 2018. Medzi týždenne si Sestričky polepšili o 65-tisíc divákov.

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 6,2 % a trhový podiel 24,9 %.

Mimoriadne obľúbený podvečerný rodinný seriál Oteckovia dosiahol v utorok suverénne najlepšie výsledky sledovanosti od začiatku aktuálnej sezóny a v oboch hlavných cieľových skupinách porazil aj konkurenčný prime-time seriál.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala včerajšia epizóda Oteckov v rámci aktuálnej série rekordný rating 8,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 31,1 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 8,7 %. Ďalšie príbehy štvorice najznámejších slovenských oteckov si vychutnalo celkovo 432-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež sezónny rekord.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie vynikajúci rating 11,5 % a trhový podiel 31,1 %. Aktuálne informácie o počasí zaujímali 679-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej sezóny druhý najvyšší počet.

Druhá priečka v utorkovom rebríčku sledovanosti patrila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali taktiež skvelý rating 11,3 % a trhový podiel 32,6 %.

Konkurencia aj v tomto prípade značne zaostala, TV Joj dosiahla s reláciami Noviny špeciál a Noviny TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhové podiely 16,4 % a 19,1 %.

Včerajšie vydanie, ktorého súčasťou bol aj mimoriadny rozhovor moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s prezidentkou Zuzanou Čaputovou, si na Markíze pozrelo 668-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Excelovali tiež popoludňajšie Prvé Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 12-54 dosiahli v rámci tejto jesene rekordný rating 7,1 % a druhý najvyšší trhový podiel 33,2 %, pričom v rebríčku sledovanosti predbehli všetky večerné spravodajské relácie konkurencie.

K obrazovkám pritiahli celkovo 482-tisíc divákov, čo je taktiež najvyšší počet v rámci aktuálnej sezóny.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, pričom celodenne dosiahla druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 32,2 % a v prime-time 19.00-23.00 tretí najlepší trhový podiel 35,0 % od začiatku aktuálnej sezóny.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu