Sestričky (foto: TV Markíza)

Úspešný seriál z nemocničného prostredia Sestričky sa na obrazovkách televízie Markíza naďalej teší vysokému diváckemu záujmu.

Piata premiérová epizóda 2. série sa v utorok, 1. októbra 2019, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Sestričky nadpriemerný rating 8,8 % a trhový podiel 24,7%, pričom výrazne porazili programy konkurencie.

Štart novej série kriminálneho seriálu Za sklom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 17,0% a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 9,7%.

Ďalšie zaujímavé príbehy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 440-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Sestričky si obzvlášť obľúbili mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 42,0%.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá si pripísala rating 6,4% a trhový podiel 26,2% v cieľovej skupine 12-54.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 9,8% a trhový podiel 30,2%.

Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 569-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,2%/share 28,7% v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,9%/share 24,4% v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 7,2% a trhový podiel 34,8%, pričom uzavrel päticu najsledovanejších programov dňa.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 14,3%. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 363-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu