Obuv od výrobcu tenisiek Tikoki s potlačou sušienok Opavia má prehĺbiť vzťah značky s mladšou generáciou

zdroj foto: Mondelēz

Podobnou cestou akou sa už v minulosti vydala automobilka BMW, prišla i značka sušienok a oblátok Opavia, ktorá pripravila pre svojich zákazníkov súťaž o špeciálnu edíciu tenisiek.

Športovú obuv pre ňu vyrába značka Tikoki, ktorá pre potlač na mieru vyrobené kolekcie využíva motívy polomáčaných sušienok, esíčok, oblátok a ďalších produktov z portfólia Opavia.

Letná kampaň má názov „Štýlové leto s Opaviou“ a prepája moderný dizajn obuvi šitej tradičnými metódami so sušienkami značky Opavia, ktoré vo svojom logu majú rok 1840, čo zodpovedá roku založenia tradície pečenia sušienok v Opave.

Súťaž o 100 kusov tenisiek prebehne prostredníctvom sociálnej siete Facebook. Kampaň bude prebiehať od začiatku júla až do konca prázdnin.

„Vybrali sme do súťaže produkt, o ktorom sme presvedčení, že bude pre našich zákazníkov dostatočne originálny a zároveň skutočne praktický, nositeľný aj pohodlný,“ hovorí Lydia Baránková, manažérka značky Opavia.

„Tenisky so sušienkovou potlačou majú tvar obľúbených športových topánok, každý pár pritom z výroby vychádza ako jedinečný. Sú z prírodných materiálov, bavlny a kaučuku. Kampaňou chceme osloviť práve mladšiu generáciu a spojenie s týmto produktom, ktorý rovnako ako naše sušienky stavia na tradícii, je určite vhodné,“ doplnila Lydia Baránková.

Na projekte bude Opavia spolupracovať s influencermi, ktorí kampaň podporia na svojich sociálnych sieťach.

Značka Opavia je najznámejšou značkou sušienok a oblátok na slovenskom trhu. Podľa rozsiahlych spotrebiteľských prieskumov, ktoré si jej výrobca, spoločnosť Mondelēz International, nechala spracovať, si s ňou zákazníci spájajú pozitívne emócie a myšlienky na rodinu a detstvo.

Už niekoľko rokov sa používa ako takzvaná zastrešujúca značka, pod ktorú spadá séria značiek z portfólia plnených a suchých sušienok, formovaných oblátok a plnených oblátok, známych na českom a slovenskom trhu.

Produkty s touto značkou sa vyrábajú v troch českých továrňach; na najmodernejších linkách vo výrobných závodoch v Opave a v Lovosiciach, a tradičnou výrobou s veľkým podielom ručnej práce v Mariánskych Lázních. Väčšina produkcie oblátok a sušienok s logom Opavia pochádza z Českej republiky, časť je vyrábaná tiež v zahraničných továrňach.

Spoluprácu s Tikoki a zapojenie celebrít a infuencerov má na starosti agentúra PR.Konektor. Realizáciu sprievodné in-store kampane pripravili v Garp International. V nej značka predstaví dizajnové čajové podtácky vyjadrujúce rodinnú pohodu podľa dizajnu českej herečky Ester Janečkovej a slovenskej herečky, spisovateľky a dizajnérky Kristíny Tormovej (za slobodna Farkašovej).

Podtácky budú k nákupu produktov dostupné zadarmo vo vybraných reťazcoch. Komunikáciu na Facebooku a Instagramu zastrešuje digitálna agentúra Peppermint, nákup médií zabezpečuje Carat.

(ts, red)

- REKLAMA - adv.: