Obyčajná tvár (foto: Lionsgate, zdroj: TV Markíza)

Slovenská premiéra výnimočného rodinného filmu Obyčajná tvár si v sobotu, 28. marca 2020, doslova podmanila divákov televízie Markíza.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stala doposiaľ najsledovanejším filmom a zároveň aj divácky najúspešnejším nespravodajským programom od začiatku tohto roka, a to v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Mimoriadne silný filmový príbeh dosiahol v cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerný rating 13,4 % a rovnako aj trhový podiel 32,5 %.

Obyčajná tvár v čase vysielania výrazne porazila konkurenčné programy, film Leto s gentlemanom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupiny trhový podiel 15,3 % a relácia Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu 11,0 %.

Obyčajná tvár obzvlášť oslovila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania filmu zabezpečili trhový podiel až 55,8 %.

Vynikajúce herecké výkony Jacoba Tremblayho, Owena Wilsona či Julie Roberts si vychutnalo dovedna 575-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v sobotu v oboch hlavných cieľových skupinách stali spravodajské relácie Počasie (rating 14,6 % / share 35,3 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 13,5 % / share 33,1 % v CS 12-54).

Informácie o počasí si pozrelo 772-tisíc a hlavnú spravodajskú reláciu 741-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Rovnako aj v nedeľu 29. marca 2020, obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách Počasie (rating 14,0 % / share 30,9 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 13,5 % / share 31,3 % v CS 12-54).

Aktuálne informácie o poveternostnej situácii pritiahli k obrazovkám 758-tisíc a večerné spravodajstvo z domova i zo sveta 731-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Predposledný kastingový zostrih speváckej súťaže SuperStar si večer pozrelo až 521-tisíc divákov, čo je v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ druhý najlepší výkon od štartu aktuálneho ročníka.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala včerajšia epizóda rating 11,1 % a trhový podiel 24,4 %.

Jednoznačne najsledovanejšou politickou diskusiou uplynulého týždňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Na telo.

Včerajšie vydanie, v ktorom moderátor Michal Kovačič privítal nového šéfa parlamentu a predsedu hnutia Sme rodina Borisa Kollára a podpredsedu Smeru-SD Richarda Rašiho, dosiahlo skvelý rating 7,4 % a trhový podiel 26,6 %.

Zaujímavú debatu o témach, ktoré aktuálne hýbu Slovenskom, si nenechalo ujsť 491-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu