zdroj: APRSR

Asociácia public relations Slovenskej republiky v utorok 15. novembra vyhlásila výsledky tohtoročnej súťaže kreatívnych, inovatívnych PR kampaní – Prokop 2016. Odborná porota i tento rok vyberala na základe hlavných kritérií, ktorými sú exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky, inovatívnosť a kreativita.

Nominovaní premenili 61 shortlistov na 31 ocenení. Najúspešnejšími sa stali agentúry Seesame, Core4, AMI Communications, Dynamic Relations, Neopublic, Triad a spoločnosti ČSOB a Heineken Slovensko, ktorá si odniesla aj ocenenie PR osobnosť roka pre svoju Corporate relations manažérku Hanu Šimkovú.

Porota udelila tento rok aj špeciálne ocenenie za PR projekt – Komunikačný reštart značky Lunter pre agentúru Seesame.

Medzi ocenenými stojí za povšimnutie podľa nás Projekt ´73, ktorý realizovala pre spoločnosť Heineken Slovensko reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett a kampaň Slová, ktoré robia radosť, ktorú realizovala reklamná agentúra Triad pre mobilného operátora O2 Slovakia ale i kampaň Becher ateliér, ktorú robil Triad pre Pernod Ricard.

Pozrite si bližšie ich práce:

2. miesto v kategórii Business to consumer PR – Wiktor Leo Burnett

“V projekte Bažant 73 sme nabriefovali 3 legendy slovenského grafického dizajnu, Karola Rosmány, Pavla Chomu a Jana Meisnera, ktorí boli aktívni v reklame 70. rokov, aby vytvorili autorský plagát k Zlatému Bažantu ´73, ktorý je varený podľa varného listu z roku 1973. Dali sme im iba jednu podmienku, aby využili techniky, ktoré boli dostupné v 70.rokoch,” uviedla agentúra Wiktor Leo Burnett v prihláške súťaže Prokop. Čítajte viac.

3. miesto v kategórii Digitálne PR – Triad

“Projekt “Slová, ktoré robia radosť”, boli súčasťou kampane O2 “Rozprávajme sa viac”, ktorá promovala neobmedzené volania. Išlo o špeciálnu microsite, na ktorej si mohli ľudia nahrať svoj odkaz svojim blízkym, ktorý O2 pretransformovalo do prívesku, aby pekné slovo ich blízkych mohlo byť stále s nimi,” uviedla agentúra Triad v prihláške súťaže Prokop. Čítajte viac.

1. miesto v kategórii Digitálne PR – Triad

„Aby sme priblížili Becherovku mladšej cieľovke, vytvorili sme Becher ateliér. Online ateliér s tromi ilustrátormi pripravenými vytvoriť malé umelecké diela z fotiek, ktoré im ľudia posielali. Umelci nakreslili za mesiac viac ako 500 originálnych potrétov.
V každom jednom obrázku je prirodzene zakomponovaná Becherovka so svojimi symbolmi alebo aj samotným produktom. A ľudia boli nadšení…,” uviedla agentúra Triad v prihláške súťaže Prokop.

Zoznam všetkých ocenených spoločností a kampaní môžete nájsť na www.prokop.online.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu