Medzi najúspešnejšie agentúry na Zlatom klinci patrili MUW Saatchi & Saatchi, Wiktor Leo Burnett, Made By Vaculik, Zaraguza a Triad.

V piatok 26. mája 2017 boli vyhlásené výsledky súťaže Zlatý klinec, celkovo bolo udelených 55 klincov z toho 14 zlatých, 13 strieborných a 28 bronzových.

Ocenenie Véčko – Agentúra večera získala agentúra MUW Saatchi & Saatchi a ocenenie Art prix  získalo Allien štúdio za vizuálny prínos ku kampani Fofola Meflón z dielne reklamnej agentúry Zaraguza.

Ocenenie Filip za výnimočný prínos do reklamy získali Štefan Andrejco a Marek Keder z agentúry Wiktor Leo Burnett.

Pozrite si výber niektorých ocenených prác:

Kategória Print a poster (A1)

Udelené najvyššie ocenenie – Strieborný klinec – Wiktor Leo Burnett za prácu „Der Radler“ | Heineken Slovenko – Zlatý Bažant

„Stručná charakteristika: Radler je nápoj, ktorý vznikol pre cyklistov, takže o tom nikoho netreba presviedčať. Stačí sa pozrieť do histórie a pripomenúť si, ako to celé bolo…,“ uviedla  v prihláške agentúra Wiktor Leo Burnett.

Kategória Out of home (B1)

Udelené najvyššie ocenenie – Strieborný klinec – Wiktor Leo Burnett
za prácu Veľkonočný voňavý citylight | Heineken Slovensko – Zlatý Bažant 73

„Stručná charakteristika: Vôňa, rovnako ako chuť má moc vrátiť nás v spomienkach do minulosti. Vďaka nášmu pivu už chuť 70.tych rokov predstavovať netreba, preto sme pred Veľkou nocou v čase oblievačiek mužom ponúkli mužom možnosť zavoňať rokmi sedemdesiatymi. Na autobusovej stanici Mlynské Nivy sme nainštalovali interaktívny citylight pre Zlatý Bažant. Po stlačení gombíka nastriekal na muža legendárnu vôňu Pitralon. Na ceste za sviatkami sa pivári mohli osviežiť kolínskou a spríjemniť tak jazdu v autobuse aj nežnejšiemu pohlaviu…,“ uviedla v prihláške agentúra Wiktor Leo Burnett.

Kategória Interactive & Online (E7-Selfpromo) a Kategória Media (G5 – Selfpromo)

Udelené najvyššie ocenenie – 2x Bronzový klinec – Zaraguza – za prácu
James Bot – Prvý kreatívny HR agent

„Stručná charakteristika: Ako preveriť talent uchádzačov o prácu v kreatívnej agentúre kreatívnym spôsobom? Čo ak by nik z nich nedostal rovnaké zadanie a každé by bolo unikátne a nezvyčajné? Preto vznikol James Bot, virtuálny HR agent, ktorý cez Facebook Messenger sám automaticky odpovedal záujemcom o prácu v Zaraguze a vymýšľal im zadania. Z HR kampane tak vznikla atrakcia, ktorá zasiahla viac ako 25 000 ľudí,“ uviedla v prihláške agentúra Zaraguza.

> Viac o kampani 

Kategória Kreativity v PR (H5 – PR pre neziskové projekty a organizácie)

Udelené najvyššie ocenenie – Zlatý klinec – Istropolitana Ogilvy za prácu „Najlepšie jedlo“ | Magna

„Stručná charakteristika: Blogeri sa stávajú hybnou silou v PR a to sme využili na získanie publicity pre organizáciu Magna. Vybraní foodblogeri dostali zásielku z Kambodže, odkiaľ organizácia Magna distribuuje terapeutickú stravu. V balíčku našli zvláštne vyzerajúcu kocku, ku ktorej si našli sprievodný text, že sa jedná o najlepšie jedlo na svete, lebo zachraňuje ľudské životy. Foodblogeri sa ochotne a bezplatne zapojili do aktivity a takto vznikli články s ich autentickými fotkami a komentármi k terapeutickej strave. Okrem toho na portáli pre mladých Fičí.sk vyšlo video s bezprostrednými reakciami redaktorov, ktorí nevedeli, že ochutnávajú terapeutickú stravu,“ uviedla v prihláške agentúra Istropolitana Ogilvy.

Všetky ocenené agentúry:

MUW Saatchi & Saatchi – zlato (6), striebro (1), bronz (2), ocenenie Véčko/Agentúra večera
Wiktor Leo Burnett – zlato (1), striebro (4), bronz (4)
Zaraguza – zlato (1), striebro (1), bronz (5)
Triad – zlato (3), striebro (1), bronz (3)
MADE BY VACULIK – striebro (3), bronz (4)
Respect APP – striebro (1), bronz (4)
Istropolitana Ogilvy – zlato (1), striebro (1)
Mullen Lowe GGK – bronz (1)
Effectivity powered by Publicis – bronz (1)
MARK/BBDO Bratislava – bronz (1)
Apple Pie – bronz (1)
Creative Department – zlato (1)
Core4 – zlato (1)
Seesame – striebro (1)
Mayer/McCann-Erickson – bronz (1)
Oliver Marketing – bronz (1)
Allien štúdio – Art prix

Všetky ocenené práce > POZRI 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu