Nová reklama na Tesco je plná chutí, vône a farby. Iste ste si ju už všimli. Made by Vaculik má totiž na konte ďalšiu kampaň, ktorej nechýba myšlienka. Pri oslovení cieľovej skupiny berie na zreteľ, čo majú ľudia najradšej, a samozrejme, čo najviac nakupujú.

Čerstvosť ovocia a zeleniny sa tak stali hlavnými atribútmi tejto kampane:

Vizitka kampane Tesco „Óda na čerstvosť“

Tesco ATL marketing manager: Martina Sujová
Tesco BTL marketing manager: Lucia Vicenová
Creative Director: Bohumil Dohnal
Copywriter: Henrich Varga, Martin Kovarik
Art Director: Bohumil Dohnal, Martina Obertová
Strategy: Zuzana Ďurčeková, Eva Šinková
Account Manager: Marián Záhorec, Tina Bineva
Account executive: Lucia Sviteková
Production: Protos
Režisér: Jonáš Karásek, Marika Majorová (GunPowder)[/message_box]

Vnímanie zmyslami

Made by Vaculik sa pri tvorbe sústredil na to, ako čerstvosť vnímajú samotní ľudia. „Vychádzali sme z insightu toho, ako ľudia sami opisujú, čo pre nich znamená čerstvosť, ktorú vnímajú všetkými zmyslami. Okrem toho sme hľadali silný prvok, ktorý jasne a nezameniteľne vyčlení TV spot spomedzi ostatných – v tomto spote je to Beethovenova óda na radosť,“ hovorí  team Made by Vaculik.

Najdôležitejší bol však podľa nej aj obsah posolstva značky Tesco, a to čerstvosť ovocia a zeleniny. „Je veľmi dôležité zdôrazniť, že čerstvosť ovocia a zeleniny je pre Tesco kľúčová téma stojaca v centre záujmu a pozornosti. Tesco skutočne garantuje úplnú spokojnosť zákazníkov, ktorí keď nebudú spokojní, Tesco im peniaze vráti,“ pokračuje team Made by Vaculik.

Nápadov bolo viac

Reklama, v ktorej sa snúbi päť základných zmyslov, ktoré nám prináša ovocie a zelenina sú farba, zvuk, chuť, vôňa a dotyk. Všetky tieto potešenia sprevádza óda Beethovena, ktorá sa snaží korešpondovať s názvom kampane Óda na čerstvosť.

„Veľmi podrobne a dôkladne sme riešili, čím obsahovo naplniť mozaiku zobrazujúcu čerstvosť ovocia a zeleniny. Nápadov sme mali podstatne viac ako tridsaťsekundový spot unesie. Urobil sa presný výber, ktorý vidíte vo finálnom spote,“ hovorí team Made by Vaculik. Proces prípravy a realizácie reklamy óda na čerstvosť trval mesiac.

„V prvom rade sme museli vybrať čo najvhodnejšieho režiséra. Voľba padla na duo Gunpowder directors. Pokiaľ ide o casting, hlavné úlohy máme dané. Dlhodobo pracujeme s Michaelou Králikovou a jej rodinou,“ pokračuje team Made by Vaculik.

Z Gunpowder directors na kampani spolupracoval režisér Jonáš Karásek a Marika Majorová.

Za Tesco spolupracovali ATL marketing manažér Martina Sujová a BTL marketing manažér Lucia Vicenová. Production mal na starosti Protos. Za zmienku stojí tiež creative director Bohumil Dohnal, ktorý bol s Martinou Obertovou aj Art director tejto kampane, ale aj mnohí ďalší, ktorí na Tesco kampani spolupracovali.

Óda na čerstvosť už beží v TV spotoch, reklamných letákoch, na internete, či v printoch. Tesco verí, že vďaka reklame si ľudia zamilujú ovocie a zeleninu ešte viac, a budú spokojní aj vďaka ich sľubu vrátenia peňazí.

Stanislava Andraščíková  

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu