zdroj: ADMA

Po úspechu predchádzajúcich dvoch ročníkov súťaže Digital PIE znova otvára príležitosť uchádzať sa o post najlepších prác za rok 2018.

Za súťažou Digital PIE stojí opäť Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) a organizátor RULEZZ konferencií – TheMarketers.biz.

Aj v tomto roku je partnerom združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, ktoré odovzdá špeciálne ocenenie pre slovenské média.

Cieľom súťaže je prostredníctvom špecializovanej a kmeňovej poroty komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu vytvorené slovenskými subjektami za uplynulý kalendárny rok.

Súťaž je určená len pre projekty z oblasti digitálnej komunikácie (nie produktom, startupom a pod.).

Adaptácie zahraničných projektov zaradí organizátor do súťaže len vtedy, ak je  jednoznačne preukázaný prínos slovenskej agentúry do projektu a projekt bol určený aj pre slovenský trh.

Digital PIE má rovnako ako v minulých ročníkoch celkovo tri kategórie. Poroty budú posudzovať výkon kampaní (Performance), originalitu nápadu (Idea) a ich spracovanie (Execution).

Práce môžu súťažiť v jednej, dvoch alebo všetkých troch kategóriách naraz a počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa nie je obmedzený.

O výsledkoch budú rozhodovať dve poroty. Špecializovaná porota, ktorá vyberie úvodnú selekciu zo všetkých prihlásených prác, sa skladá z 3 samostatných špecializácii: Performance, Idea, Execution.

Členmi jednotlivých špecializácií bude vždy 6 porotcov v nasledovnom zložení: 3 porotcovia (za danú kategóriu) z Kmeňovej poroty + 3 vyžrebovaní spomedzi všetkých prihlasovateľov prác v danom ročníku v danej kategórii.

Kmeňovú porotu vyberajú organizátori a tvorí ju 13 odborníkov, špecialisti na kreativitu, craft, performance, zahraničný člen poroty, zástupca médií, klienta a združenia IAB Slovakia.

Kmeňová porota bude rozhodovať o finálnej podobe shortlistu a tiež o udelení hlavných cien Digital PIE. Týmto spôsobom chce organizátor zabezpečiť čo najväčšiu transparentnosť hodnotenia.

Slávnostné vyhlásenie víťazov spojené s afterparty sa uskutoční v marci tohto roka.

Nový prezident ADMA Peter Šurín sa vyjadril k blížiacemu sa Digital PIE: „Teším sa na ďalší ročník súťaže. Tá po prvých dvoch rokoch ukázala svoje miesto na trhu a verím, že sa nám opäť v prihláškach ukáže množstvo skvelých prác. Minulý rok som mohol byť aj v porote súťaže a videli sme rastúcu kvalitu aj u menej známych agentúr, ktorým aj Digital PIE pomáha ukázať svoje výsledky.“

„Digitálny marketing na Slovensku preukázal aj v uplynulom roku svoju identitu a už nie je možné ďalej prehliadať jeho špecifiká. Dokazuje to aj dynamický vývoj digitálnych agentúr, ktoré v roku 2017 narástli o viac ako 17%, čo je takmer dvojnásobok rastu klasických reklamných agentúr za rovnaké obdobie. A tomu zodpovedá aj význam a postavenie súťaže Digital PIE na našom trhu. Jej dôležitosť určite podčiarkne aj skutočnosť, že účasť v nej bude jedným z kritérií zaradenia digitálnych agentúr do prestížneho rebríčka Digitálna agentúra roka 2019,“ hodnotí Palo Hapák, partner TheMarketers.biz

Prihlasovací formulár a bližšie informácie o súťaži sú dostupné na webe súťaže.

Kompletné pravidlá Digital PIE 2019 nájdete v Štatúte súťaže. Prihlasovať práce je možné do 1. februára 2019.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu