Sestričky (foto: TV Markíza)

Obľúbený seriál Sestričky sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stal zatiaľ najsledovanejším programom TV Markíza od začiatku aktuálnej jesennej televíznej sezóny.

Skupina Markíza si so stanicami Markíza, Doma a Dajto v uplynulom októbri 2019 udržala a ešte viac posilnila stabilnú pozíciu jednoznačného lídra na slovenskom televíznom trhu.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rekordný priemerný celodenný trhový podiel 30,3 % od začiatku roka 2019 a konkurenčnú skupinu Joj (21,9 %) tak predstihla s rozdielom až 8,4 percentného bodu. Jednotkou na trhu bola skupina Markíza v 26 z 31 októbrových dní.

Foto: TV Markíza

Taktiež aj samotná TV Markíza bola v októbri 2019 suverénne najsilnejšou spomedzi slovenských staníc, keď v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala priemerný celodenný trhový podiel 23,2 %. Konkurenčná TV Joj (15,0 %) vykázala v rovnakom období o 8,2 percentného bodu slabší výsledok.

Foto: TV Markíza

Októbrové víťazstvo patrilo skupine Markíza aj v prime-time 19:00-23:00, keď zaznamenala taktiež rekordný priemerný podiel na trhu 31,2 % od začiatku roka 2019 a konkurenčnú skupinu Joj (26,5 %) tak predstihla o 4,7 percentného bodu. Jednotkou na trhu bola v 25 dňoch uplynulého mesiaca.

Foto: TV Markíza

Samotná TV Markíza dosiahla v októbri 2019 v prime-time 19:00-23:00 priemerný trhový podiel 24,3 % a s rozdielom 5,2 percentného bodu tak porazila konkurenčnú TV Joj (19,1 %).

Foto: TV Markíza

Skupina Markíza bola v októbri 2019 silnou jednotkou na trhu aj v prípade divákov starších ako 12 rokov s priemerným celodenným trhovým podielom 27,0 % a odstupom 5,2 percentného bodu od konkurenčnej skupiny Joj (21,8 %). Trhovým lídrom bola v 29 z 31 dní uplynulého mesiaca. Prvenstvo jej patrilo taktiež v prime-time 19:00-23:00 s dosiahnutým priemerným podielom na trhu 29,3 %.

Mimoriadne úspechy Sestričiek a ďalšej pôvodnej seriálovej tvorby

Aj v októbri 2019 sa tešili obrovskému diváckemu záujmu atraktívne seriály z vlastnej produkcie televízie Markíza. Najúspešnejšie si počínal mimoriadne obľúbený seriál z nemocničného prostredia Sestričky, päť októbrových premiérových epizód zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci priemerný rating 10,2 % a trhový podiel 28,0 %. Zaujímavé príbehy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov sledovalo v priemere 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najväčší divácky úspech zožala predposledná premiérová epizóda 2. série odvysielaná v utorok, 29. októbra 2019, ktorá sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala historicky najsledovanejšou od štartu seriálu v septembri 2018. V strategickej cieľovej skupine 12-54 ide tiež o zatiaľ celkovo najsledovanejší program TV Markíza v rámci aktuálnej jesennej televíznej sezóny (od septembra 2019), keď táto epizóda dosiahla svoj absolútne rekordný rating 11,3 % a rovnako aj trhový podiel 29,8 %. Nenechalo si ju ujsť celkovo 565-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet v doterajšej histórii seriálu.

Pondelkové večery patrili už tradične legendárnemu komediálnemu seriálu Susedia. Štyri premiérové októbrové epizódy dosiahli v cieľovej skupine 12-54 priemerný rating 8,8 % a trhový podiel 24,6 %. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnávalo v priemere 427-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Obľúbený komediálny seriál Horná Dolná pokračoval aj uplynulý mesiac v stabilne nadpriemerných výkonoch. Ďalších päť premiérových epizód novej série dosiahlo v priemere rating 8,7 % a trhový podiel 24,2 %. Príbehy plné humoru v hviezdnom hereckom podaní si vychutnávalo priemerne 374-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu jednoznačne kraľoval denný rodinný seriál Oteckovia s excelentným priemerným ratingom 8,0 % a trhovým podielom 33,7 % v obchodnej cieľovej skupine 12-54. Každý pracovný podvečer si k obrazovkám TV Markíza sadalo v priemere 410-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Televízne noviny jednotkou na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách
Výborné výsledky sledovanosti zaznamenala v októbri 2019 aj hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný priemerný rating 9,0 % a trhový podiel 29,1 %.

Foto: TV Markíza

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze uprednostnilo v priemere 552-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom najsledovanejšie vydanie uplynulého mesiaca si v stredu, 30. októbra 2019, pozrelo 599-tisíc divákov.

Televízne noviny boli uplynulý mesiac v rámci cieľovej skupiny 12-54 suverénnym trhovým lídrom, keď predstihli konkurenčné spravodajské relácie v 29-tich októbrových dňoch. Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ boli jednotkou na trhu s dosiahnutým priemerným trhovým podielom 28,0 %.

V oboch hlavných cieľových skupinách sa v októbri na obrazovkách TV Markíza najlepšie darilo relácii Počasie. V cieľovej skupine 12-54 sa najsledovanejším spravodajským programom uplynulého mesiaca stalo vydanie z pondelka, 14. októbra 2019, ktoré dosiahlo excelentný rating 11,0 % a trhový podiel 32,9 %. Išlo o najúspešnejšie vydanie aj v rámci univerzálnej cieľovej skupine 12+, keď si ho nenechalo ujsť celkovo 625-tisíc divákov.

Chudnutie plné emócií, jedinečná zábava, ale aj farmárske zápolenie si podmanili divákov
Aj v októbri sa vynikajúco darilo obľúbenej reality šou o chudnutí Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala priemerný rating 8,3 % a trhový podiel 25,8 %. Príbehy plné emócií a odhodlania si nenechalo ujsť v priemere 400-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Fenomenálna zábavná šou Tvoja tvár znie povedome naberá s blížiacim sa finále na sile. V cieľovej skupine 12-54 sa uplynulý mesiac najlepšie darilo epizóde odvysielanej v nedeľu, 27. októbra 2019, ktorá dosiahla nadpriemerný rating 8,1 % a trhový podiel 26,5 %. Vychutnalo si ju celkovo 445-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silnou oporou večernej programovej štruktúry TV Markíza je tiež dlhoročne úspešná reality šou Farma. V uplynulom mesiaci dosiahla priemerný rating 6,8 % a trhový podiel 25,1 % v cieľovej skupine 12-54. Zaujímavé dianie na statku sledovalo priemerne 368-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výborné výsledky menších staníc Doma a Dajto

Na obrazovkách televízie Doma sa v októbri 2019 najlepšie darilo obľúbenému tureckému seriálu Sila ženy. Najsledovanejšia bola epizóda odvysielaná v pondelok, 21. októbra 2019 – v cieľovej skupine 12-54 dosiahla nadpriemerný rating 2,4 % aj trhový podiel 6,9 %. K obrazovkám pritiahla dovedna 222-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o najsledovanejší program stanice Doma za celý uplynulý mesiac.

Z ponuky televízie Dajto si uplynulý mesiac najviac divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54 zvolilo akčný film Transformers, ktorý v utorok, 15. októbra 2019, zaznamenal rating 1,9 % a trhový podiel 6,4 %. V širšej cieľovej skupiny 12+ patrilo prvenstvo seriálovej klasike Tridsať prípadov majora Zemana, konkrétne druhej večernej epizóde odvysielanej v sobotu, 26. októbra 2019, ktorú si nenechalo ujsť 93-tisíc divákov.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu