Ondřej Široký bude pôsobiť v pozícii Marketing Leader lokálnych značiek spoločnosti Intersnack pre Českú a Slovenskú republiku.

Spoločnosť Intersnack je popredným výrobcom slaných snackov a drobných pochúťok, ako sú lupienky, oriešky, či chrumky, v jej portfóliu sú značky Bohemia, Canto, Pom-Bär a Chio.

Ondřej Široký, šéf marketigu Intersnack ČR a SR
Ondřej Široký

Ondřej Široký prišiel do Intersnacku zo spoločnosti JDE Central Europe, kde pôsobil na pozícii Category Manager pre Single Serve, a skôr i ako Senior Brand Manager Coffee. Podieľal sa na úspechu reštartu značiek ako Douwe Egberts a Tassimo v Čechách a na Slovensku.

Ondřej Široký má množstvo skúseností z oblasti marketingovej stratégie a obchodného a marketingového plánovania, pôsobil viac ako 9 rokov v nadnárodných spoločnostiach.

Svoju kariéru začínal prácou pre spoločnosť Robert Bosch Group.

Ondřej Široký zakladal marketingové oddelenie v spoločnosti 3M v divízii brúsnych systémov, nastavil novú obchodnú stratégiu a získal niekoľko marketingových ocenení.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu