foto: Lafluence

Lafluence, online platforma pre efektívny influencer marketing, obdržala od privátneho klubu investorov Venture Club investíciu presahujúcu 700 000 eur (20 miliónov českých korún). Prostriedky využije na posilnenie tímu a plánovanú expanziu firmy na ďalšie európske trhy.

Záujem investorov aj v období krízy a hospodárskeho poklesu poukazuje na silu platformy a rastúci význam online komunikácie značiek. Lafluence je najväčšou influencer platformou na Slovensku a v Česku.

Lafluence prepája značky s tvorcami obsahu (influencermi, instagramermi, blogermi, youtubermi), sprostredkováva ich vzájomnú spoluprácu a pomáha zefektívniť nastavenia procesov pri tvorbe kampaní – od prvých návrhov, cez právnu stránku a platby, až po celkové vyhodnotenie samotnej spolupráce.

V máji 2020 obdržala platforma svoju prvú veľkú investíciu vo výške viac než 700 tisíc eur od skupiny anjelských investorov Venture Club, uhradením jej prvej tranže, takmer 300 tisíc eur.

Stalo sa tak napriek súčasnej situácii spôsobenej novým typom koronavírusu. Preferencie zákazníkov sa v súvislosti s globálnou pandémiou zmenili a značky v reakcii na to presunuli značnú časť svojej komunikácie do online sféry.

Význam firiem zameriavajúcich sa na influencer marketing tak v očiach investorov stúpa a Lafluence upevňuje svoju pozíciu lídra na slovenskom a českom trhu.

“Teším ma, že investíciu do Lafluence sa podarilo dotiahnuť do konca aj v tejto zložitej dobe. Znamená to dve veci – prvá, že startupový trh je živý, investori majú stále chuť investovať a túto novo vzniknutú situáciu nezneužívajú ako tlak, napríklad na zisk väčšej časti equity. Zároveň investícia dokazuje, že Lafluence má hodnotu a potenciál. V marci a apríli sme videli rekordné nárasty obratov a sme jednoznačne najväčšia influencer platforma na Slovensku a v Česku. Táto investícia nám umožní rozšíriť tím a sústrediť sa na expanziu na ďalšie európske trhy. Verím, že máme potenciál stať sa významným hráčom na poli influencer marketingu v Európe,” uviedol k investícii CEO Lafluence Peter Varga.

Lafluence využije investíciu na posilnenie tímu a rozšírenie firmy na okolité trhy. Významne by sa malo napríklad rozrásť technické a obchodné oddelenie spoločnosti a zároveň posilniť top manažment.

Expanzia na ďalšie európske trhy je zatiaľ naplánovaná na zimu 2020, zahájená bude vstupom do niektorého zo susedných štátov. “Na konci roku 2021 tak chceme byť pripravení na series A investičné kolo a urobiť z Lafluence hráča na úrovni EÚ,” doplnil Peter Varga.

“Súčasní spotrebitelia nakupujú cez internet stále viac, nástup pandémie tento trend len umocnil. Značky by sa preto naozaj nemali báť investovať do online kampaní a aj cez súčasnú situáciu budovať povedomie o svojej značke v digitálnom prostredí,” uviedol Peter Varga, CEO spoločnosti Lafluence.

„Rozhodli sme sa za Venture Club firmu Lafluence podporiť investíciou aj v tejto dobre, alebo práve v tejto dobe. Veríme im. On-line služby, referenčný marketing a influenceri hrajú a budú aj naďalej zastávať dôležitú rolu v kategórii. Koronavírus len urýchlil presadenie nových spôsobov propagácie. A pretože v portfóliu Venture Club už dva projekty, kde čakáme synergie, máme (Bejavoo – nástroj na online marketing a meranie jeho úspešnosti a PetExpert – všeobecné zdravotné poistenie psov a mačiek), rozhodnutie bolo celkom ľahké. Hlavne keď je Lafluence už dnes jednotkou na našom trhu – preukázala svoju životaschopnosť – má skvelého lídra Petra Vargu – a potenciál pre ďalší rast na okolité trhy,” povedal Petr Šedivý z Venture Club.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu