Operátor O2 sa v kampani zastal Cícerovej nátierky (aktualizované)

Spoločnosť O2 pokračuje v kampani Nikdy neprestaneme byť fér (#nikdyneprestaneme), po tom čo sa pridala na stranu hokejistov v bojkote novozvoleného prezidenta Slovenského ľadového hokeja, prichádza spoločnosť O2 s podporou firmy, ktorá vyrába Cícerovú nátierku a ktorá bola nedávno neprávom obvinená zo šírenia botulizmu. Správu som aktualizoval o vyjadrenie spoločnosti O2.

Operátor O2 sa v kampani zastal Cícerovej nátierky - print

„CÍCEROVÁ JE NEVINNÁ! Stačí jediná nepravdivá informácia a povesť cícerovej nátierky aj poctivej firmy je poškodená. A pretože radi podporíme každého, kto si v podnikaní vybral férovú cestu, dáme si dnes v O2 na raňajky práve cícerovú,“ uviedol operátor v stredu 21. októbra na facebooku.

Prípad nákazy, kedy pacient po konzumácii Cícerovej nátierky upadol do kómy zverejnili viaceré médiá na základe informácií od Regionálneho úradu verejného zdravotníctva, neskôr sa ale táto správa ukázala, ako nepravdivá. Viac informácií.

Slovenskej rodinnej firme Lunter (AlfaBio) z Banskej Bystrice falošné obvinenie poškodilo dlhoročne budovanú dobrú povesť (goodwill) a zároveň spôsobilo veľké prepady v predaji na Slovensku i v zahraničí.

„Predaj na Slovensku klesol asi o 30%, v Českej republike cca o 50% a v Rakúsku sa takmer úplne zastavil, “ povedala Lea Striežencová. marketingová riaditeľka spoločnosti Lunter.

Množstvo ľudí vyjadrilo svoju podporu firme aj na sociálnych sieťach. Na facebooku bola dokonca vytvorená pre cícerovú nátierku udalosť, v ktorej vyzývajú na jej podporu, pod názvom Kúpme si cícerku!

Aktualizované: „Dlhodobo na slovenskom trhu presadzujeme hodnoty férovosť a jednoduchosť. Keď sa stala krivda spoločnosti Lunter, mrzelo nás to o to viac, že sme s nimi v minulosti v rámci seriálu o poctivých podnikateľoch nakrútili videoreportáž. A keďže nikdy neprestaneme podporovať tých, ktorí si v podnikaní vybrali férovú cestu, mali sme potrebu vyjadriť im verejne našu podporu, “ povedala pre Masmedialne.info Martina Jamrichová, hovorkyňa spoločnosti O2 Slovakia.

V stredu 21. októbra mali všetci zamestnanci spoločnosti O2  na raňajky vo firme Cícerovú nátierku, čo ihneď odkomunikovali na sociálnych sieťach.

„Kampaň sme podporili aj vizuálom v časopise Život a v dnešnom Novom Čase (pozn.: 22.10.), “ dodala pre Masmedialne.info  Martina Jamrichová.

inzerát O2 v denníku SME, 21.9.2015 (foto masmedialne.info)
inzerát O2 v denníku SME, 21.9.2015 (foto masmedialne.info)

Spoločnosť O2 dlhodobo komunikuje férovú ponuku svojich služieb, aj priamo názvom mobilného paušálu O2 Fér.

Prvý komerčný vizuál, ktorým spoločnosť O2 začala reagovať na témy, ktoré rezonujú v spoločnosti bol zverejnený už 21. septembra v denníku SME a podporili ním slovenských hokejistov.

“O2 na slovenskom trhu dlhodobo presadzuje hodnoty férovosť a jednoduchosť. Aj vďaka nim sme vyrástli na zelenej lúke až na pozíciu rešpektovaného operátora s 1,7 miliónov zákazníkov na trhu. Byť fér pre nás nie je iba záležitosťou kampane, ale tieto hodnoty chceme podporovať ďalej a budovať im význam naprieč celou spoločnosťou. To je aj dôvod prečo sme mali potrebu vyjadriť podporu hokejistom, ktorí sa rozhodli bojovať za férové podmienky vo voľbách, “ povedal Igor Tóth, riaditeľ marketingu spoločnosti O2 Slovakia.

Inzercia je súčasťou kampane Nikdy neprestaneme byť fér, ktorej hlavnou linkou komunikácie je spot v televízii.

Kampaň vytvoril interný team O2 v spolupráci s agentúrou Nydrle+Semelak. Súčasťou kampane #nikdyneprestaneme je aj adresný e-mailing a špeciálna landing page nikdyneprestaneme.o2.sk.

Jakub Ptačin so spoločnosťou O2 v minulosti natočili aj video vo výrobnom závode firmy Lunter, ktorá Cícerovú nátierku vyrába. Pozrieť si ho môžete na TV SME > tu

Vizitka kampane:
Juraj Bartoš, Creative Director, Nydrle+Semelak
Lukáš Karásek, Art Director, Nydrle+Semelak
Martin Krajniak, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie O2