Šéfredaktor portálu Fičí.sk Peter Nagy nám už začiatkom roka v rozhovore prezradil, že má radosť zo záujmu klientov o natívnu reklamu. Vydavateľstvo Petit Press si aj pre tento účel v máji 2016 založilo obsahové a kreatívne štúdio SME Creative, ktoré aktuálne nasadilo na Fičí.sk natívnu reklamu v podobe série článkov pre mobilného operátora Orange.

Na webe Fičí.sk sa po prvý raz táto forma reklamy objavila už 16. októbra 2015, ako promo pre mobilného operátora FunFón.

Čitatelia mali vtedy možnosť v článku nazvanom Myslíš si, že 1 cent nemá žiadnu hodnotu? Pozri, čo si zaň môžeš kúpiť porovnať hodnotu volaní cez FunFón s vybranými produktami bežnej spotreby.

Aktuálne 15. augusta vyšiel na Fičí.sk článok s názvom Kúp karfiol, prestaň fajčiť, vyspovedaj sa. 12 skutočných smsiek, ktoré dostávame od rodičov, ktorý prezentuje operátora Orange a jeho rodinnú ponuku v rámci kampane Rodinné rozhovory. Na Fičí.sk vyjde celá séria článkov o SMS-kovaní a komunikovaní s rodinou, tento bol prvý zverejnený.

„Cieľom kampane je posilniť imidž operátora Orange, ako značky, ktorá počúva svojich zákazníkov, sústredí sa na potreby skutočných rodín a prináša im také služby (všeobecne), vďaka ktorým medzi sebou môžu hovoriť o všetkom, na čom im záleží. Teda o vážnych udalostiach, ale napríklad aj o maličkostiach a banalitách, ktoré sú súčasťou ich životov a ktoré sú aj súčasťou článkov na Fičí.sk, plánované sú aj na refresher.sk a bežia nám aj v Novom Čase,“ povedala pre Masmediálne.info senior account manažérka PR agentúry Dynamic Relations Radmila Lukačovičová.

„Kreatívna idea celej kampane a tiež návrh spolupráce s Fičí.sk a návrh ďalších spoluprác a ich foriem v rámci kampane vznikla u nás v PR agentúre Dynamic Relations a microsite www.rodinnerozhovory.sk vytvorila agentúra Core 4. Pracovali tiež na kreatívnych návrhoch postov a na infografikách pre sociálne siete klienta,“ doplnila Radmila Lukačovičová.

Natívna reklama je súčasťou článku a môže získať u čitateľov vyššiu dôveryhodnosť a tzv. vizibilitu, čím dosahuje často vyššiu efektívnosť, ako napr. klasický reklamný banner, okrem iného i preto, že čitateľ dopredu nevie, že sa jedná o reklamu a dozvie sa to až na záver článku.

Cieľovou skupinou na Fičí.sk je viac ako 200 000 reálnych používateľov mesačne, z ktorých až 84% je vo veku 18 – 34. Zameranie webu je na tzv. generáciu Millenials, ktorá je označovaná i ako Generácia Y, alebo Net (t.j. ročník narodenia po roku 1980).
Inšpiráciou pre Fičí.sk sú weby, ako BuzzFeed.com, alebo Upworthy.com.

Na Slovensku mu nedávno vznikla konkurencia vo vydavateľstve Ringier Axel Springer Slovakia, ktoré v júni spustilo portál Noizz.sk.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu