Orange nasadil klasickú ATL kampaň v duchu claimu „Spájame vás s tým, na čom vám záleží“, ktorá sa šíri prostredníctvom TV a outdooru a je podporená rôznymi online formátmi „od klasických preroll spotov cez bannerovú kampaň a rôzne fíčurky na nete,“ prezradila nám Daniela Árpová z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnet, ktorá kampaň vytvorila.

„Ide o letnú kampaň a aj produkty, ktoré komunikujeme, sa viac-menej viažu na toto obdobie. Okrem toho naďalej komunikujeme dlhodobý benefit Navzájom zadarmo, ktorý využíva stále viac a viac rodín a my pripomíname jeho výhodnosť tým, ktorí ho ešte nemajú. Cieľovou skupinou pre nás naďalej ostávajú rodiny, ktoré chcú pre seba aj svojich blízkych to najlepšie,“ povedala o kampani pre Masmediálne.info account manager reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett Daniela Árpová.

Pozrite si vizuály OOH:

Orange Families Internet Bigboard 960x360 - zdroj Wiktor Leo Burnett
internet v aute (zdroj: Wiktor Leo Burnett)

„Cieľom kampane bolo ešte viac utvrdiť pozíciu Orangeu ako rodinného operátora a priniesť ďalšie proofy pre rodiny v Orangei. Našou úlohou bolo predstaviť nové portfólio produktov a odkomunikovať tak vylepšenia a nové výhodné riešenia, ktorými Orange pomáha rodinám byť stále medzi sebou v kontakte a byť v pohode na cestách aj doma. A aby sme máličko vystúpili z radu a vyrušili, zvolili sme si trochu neštandardný, interne to voláme reverzný, spôsob vykreslenia toho, ako to v našich rodinách funguje,“ doplnila Daniela Árpová.

Pozrite si vizuály printov a citylightov:

Orange Families GPS CTL 1140x1700 1185x1750 - zdroj Wiktor Leo Burnett
GPS (zdroj: Wiktor Leo Burnett)

„Kampaň sme postavili na deťoch, ktoré sme postavili do polohy, v ktorej by ich divák nečakal. Nie sú to tie sladké reklamné deti, ale zodpovedné, spoľahlivé a veľmi vážne stvorenia, ktoré sa správajú naozaj neštandardne nedetsky. Práve touto prehnanou polohou sme chceli diváka v reklamnom brejku vyrušiť a zaujať. Tento koncept nám navyše ponúkol kreatívne riešenia pre komunikáciu celého portfólia produktov, ktoré si Orange pre zákazníkov pripravil. V každom spote tak dokážu deti svojím „divným“ správaním a novým riešením znova a znova prekvapiť,“ povedala Daniela Árpová.

Pozrite si spoty:

Pozrite si „making of video“, ako WLB natáčali nové reklamy pre Orange:

Vizitka kampane:
Creative Director – Martin Ondrušek
Copywriter – Katarína Králiková, Marek Surovec, Juraj Dvorecky
Art director – Ľuboš Bercel
Account – Lenka Karolčíková, Daniela Árpová, Michal Kopriva

Prečítajte si tiež > Orange komunikuje na Fičí.sk formou natívnej reklamy 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu