Hlavnou cieľovou skupinou kampane je rodina. Jesenná časť kampane Love, ktorá bola nasadená už 27. októbra, aktuálne pokračuje vianočnou fázou nasadenou od 24. novembra. Využíva mediatypy TV, printy, OOH, online. Je z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

“Ku koncu októbra bola uvádzacia kampaň Love najpopisovanejšou reklamou na telekomunikačnom trhu a dosiahla veľmi dobré výsledky vo všetkých sledovaných parametroch (zásah, správne priradenie ku značke, páčivosť, spontánny popis reklamy). Jesenná kampaň pokračovala podobne úspešne a veríme, že aj táto vianočná kampaň dosiahne podobne dobré výsledky,” uviedla pre mediahub.sk o kampani Michala Pálková Prokešová, Account manager, z agentúry NEOPUBLIC PORTER NOVELLI.

Pozrite si nový vianočný spot:

„Idea kampane Love vznikla pôvodne v Španielsku, keď naši španielski kolegovia hľadali spôsob ako odkomunikovať konvergentnú ponuku (čiže spojenie hlasových služieb, internetu a TV do jedného balíka) tak, aby bola ľahšie pochopiteľná a odlíšiteľná na trhu. Takéto spojenie produktov mohli nazvať rôzne, ale vybrali názov LOVE – pretože tak ako my spájame naše najlepšie produkty dokopy, tak LOVE/Láska je práve to, čo spája rodiny, ktoré sú hlavnou cieľovou skupinou tejto ponuky. Samotná komunikácia bola podporená chytľavou skladbou od Beatles, ktorá priamo odkazovala na názov produktu. Po úspechu v Španielsku rovnaký koncept použili aj ďalšie krajiny v rámci skupiny Orange. Na Slovensku sme tento koncept spustili v septembri, kedy sme uviedli prvý spot Love – besiedku s malou speváčkou. Rozhodli sme sa existujúci španielsky spot lokalizovať a využiť našu doterajšiu rodinu s Michalom Hudákom a malou Elou. V rámci tejto úvodnej kampane sme predstavili samotnú ponuku Love – spojenie volani, televízie a rýchleho internetu pekne pokope. Postupne sme tento koncept ďalej rozvíjali konceptom oslavy našej malej hrdinky, v rámci ktorého sme predstavili možnosť získať bonus 500 Eur na nákup zariadení. Oslava našej malej hrdinky potom vyvrcholila vianočným prekvapením, ktoré jej pripravila rodina a blízki. V rámci vianočného spotu sme predstavili možnosť ziskať ku zľave na zariadenia aj darčekové poukážky v hodnote 100 Eur, ktoré môžu naši zákazníci využiť na vianočné nákupy potravín, hračiek a kníh,“ uviedla pre mediahub.sk o kampani Michala Pálková Prokešová, Account manager, z agentúry NEOPUBLIC PORTER NOVELLI.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Orange Love – vianočná kampaň
Klient: Orange Slovensko, a.s.
Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek
Art director: Ivo Zemanovič, Karol Krištofovič, Tomáš Hlavatý
Copywriter: Marek Surovec, Eva Myjavcová
Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, print, OOH, online
Termín nasadenia: 24.11.2017
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard production
Réžia: Max Turek
Názov pesničky použitej v spote: All you need is love

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu