Chart Show (foto: TV Markíza)

Televízia Markíza v stredu, 24. marca 2021, bez problémov ustála silnú seriálovú aj športovú konkurenciu. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 obsadila tri najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti, prvé miesto patrilo večerným Televíznym novinám, podvečerný seriálový hit Oteckovia sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj obľúbená Chart Show.

Najsledovanejšími programami dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,3 % / share 28,1 %) a Počasie (rating 10,0 % / share 26,9 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 596-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 582-tisíc divákov.

Z tretieho miesta akékoľvek stredajšie programy konkurencie pokoril mimoriadne obľúbený rodinný seriál Oteckovia, ktorý si v cieľovej skupine 12-54 pripísal výborný rating 8,6 % a trhový podiel 27,2 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 439-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Z večernej programovej ponuky si najviac divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54 vybralo obľúbenú Chart Show, ktorá si tak poradila nielen s vysokonákladovým pôvodným seriálom konkurenčnej TV Joj, ale aj s kvalifikačným futbalovým zápasom na MS 2022 Cyprus – Slovensko na Jednotke RTVS. Rebríček najkrajších lovesongov desaťročia zaznamenal víťazný rating 7,3 % a trhový podiel 20,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 27,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 28,0 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu