Najhorší týždeň môjho života (zdroj: TV Markíza)

Obľúbené seriály z vlastnej tvorby televízie Markíza sa tešili výraznému diváckemu záujmu aj vo štvrtok, 28. januára 2021. Najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stali stabilne obľúbení Oteckovia a úspešná novinka Najhorší týždeň môjho života.

Seriálový hit Oteckovia tradične kraľoval podvečernému vysielaniu, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal výborný rating 9,1 % ako aj trhový podiel 27,2 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 434-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj úspešne etablovaný večerný seriál Najhorší týždeň môjho života, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol naďalej výborný rating 9,0 % a trhový podiel 21,3 %. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 12,7 % a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,8 %.

Najsledovanejšími programami dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali spravodajské relácie Počasie (rating 10,3 % / share 26,3 %) a Televízne noviny (rating 10,1 % / share 26,7 %). V širšej cieľovej skupine 12+ bola úspešnejšia hlavná spravodajská relácia TV Markíza s 585-tisíc divákmi pri obrazovkách, kým aktuálne informácie o počasí si nenechalo ujsť 573-tisíc divákov.

Suverénnym lídrom na trhu boli v čase vysielania aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 8,0 % / share 30,6 % v CS 12-54), konkurenčný seriál Modrý kód zaznamenal na TV Joj podiel na trhu iba 7,9 %. Prvý spravodajský súhrn najdôležitejších udalostí dňa si o 17:00 pozrelo 487-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Na obrazovkách televízie Doma vo štvrtok prekonával rekordy čoraz obľúbenejší turecký seriál Spútaný motýľ. Prvé epizóda včerajšieho večera dosiahla doposiaľ najvyšší rating 2,5 % nadpriemerný trhový podiel 6,0 %. Komplikovaný príbeh lásky Reyyan a Mirana prilákal k obrazovkám rovnako rekordných 179-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Rekordným ratingom 2,3 % a rovnako aj najlepším trhovým podielom 5,8 % v cieľovej skupine 12-54 sa môže pochváliť aj druhá včerajšia epizóda úspešného podvečerného seriálu Chicago Med. Zaujímavé osudy lekárov z chicagskej nemocnice a ich pacientov oslovili taktiež rekordných 124-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 26,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 27,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu