Oteckovia (foto: TV Markíza)

Seriálová produkcia televízie Markíza sa tešila výraznému diváckemu záujmu aj vo štvrtok, 21. januára 2021. Najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali stabilne obľúbení Oteckovia a úspešná novinka Najhorší týždeň môjho života.

Seriálový hit Oteckovia tradične kraľoval podvečernému vysielaniu, v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal vysoko nadpriemerný rating 9,4 % ako aj trhový podiel 29,5 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 447-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Akékoľvek štvrtkové programy konkurencie v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol aj úspešne etablovaný večerný seriál Najhorší týždeň môjho života, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol naďalej výborný rating 9,1 % a trhový podiel 22,0 %.

Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 12,8 % a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,9 %.

Tretiu premiérovú epizódu hviezdne obsadenej novinky plnej vtipných nedorozumení a trapasov si nenechalo ujsť celkovo 418-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,8 % / share 28,5 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,7 % / share 27,0 % v CS 12-54).

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 626-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 614-tisíc divákov.

Vynikajúco sa darilo tiež popoludňajšej spravodajskej relácii Prvé Televízne noviny (rating 7,1 % / share 29,3 % v CS 12-54) a nasledujúcemu magazínu Reflex (rating 6,4 % / share 25,2 % v CS 12-54), v čase vysielania boli silnými jednotkami na trhu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 26,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 28,4 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu