Pán profesor (zdroj: TV Markíza)

Rodinný komediálny seriál Pán profesor si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz väčšiu divácku priazeň, v pondelok, 22. marca 2021, sa takmer na dosah priblížil k svojmu doterajšiemu rekordu.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa zároveň stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Premiérová časť s názvom Anorexia dosiahla v cieľovej skupine 12-54 v rámci doterajšej histórie seriálu 2. najvyšší rating 12,6 % a rovnako aj 2. najlepší trhový podiel 31,8 %.

Medzitýždenne si tak Pán profesor polepšil o jeden ratingový bod a iba jedna desatina ratingu ho delila od doterajšieho rekordu.

Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,4 % a film Deti na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,7 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 533-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je 2. najlepší výsledok od vlaňajšieho štartu seriálu. V porovnaní s minulým týždňom sa jeho sledovanosť zvýšila o 64-tisíc divákov.

Suverénnou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj nasledujúci kultový komediálny seriál Susedia, premiérová epizóda s názvom Hodinový manžel si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 6,3 % a trhový podiel 22,5 %.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si nenechalo ujsť 639-tisíc divákov.

V cieľovej skupine 12-54 im patrila 2. priečka s vynikajúcim ratingom 11,3 % a trhovým podielom 31,0 %. Ratingovú desiatku prekročila ešte aj nasledujúca relácia Počasie (rating 10,3 % / share 26,8 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 592-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 8,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,4 %, pričom v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol akékoľvek pondelkové programy konkurencie. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 450-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,6 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu